Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• afhente skrald til containerplads 350 kr.
  • Electrician needed to put light fixtures up. 1.500 kr.
  • Enhver haveopgave 2.000 kr.
  • Rengøring 700 kr.
  • Flytte levende pumaer 570 kr.
  • Hæng spisebordslampe op 250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kølkær MC
  • #3   4. aug 2015 Pas på det meste lugter af noget import, skadet bygget om af 117 forskellige stumper - og så sminket ind i ny lak og mærker.
    Flot ser det ud men en ikke om malet cykel i originale farver er altså at foretrække.

• #4   4. aug 2015 Så kunne det jo godt være hun skulle finde en anden et andet sted.

• #5   4. aug 2015 har du et link til den pågældende cykel?

• #6   4. aug 2015 køb aldrig noget der ude find hendes mc et andet sted og sikkert osse billiger og med den rigtig nr. plade og skriv aldrig under på noget der ude fra

• #7   4. aug 2015 Jeg har aldrig handlet der og kommer heller ikke til det.
    Har sendt flere forespørgsler derned på reservedele men har til dato ikke fået svar. Har sågar mødt op i butikken til aftalt tidspunkt, men der "havde" de ikke tid og lyst til at finde de dele vi havde snakket om.
    Jeg ville nok finde et andet sted efter datterens mc, med mindre at det så absolut kun er denne cykel der er interessant.

• #8   4. aug 2015 Kender nogen som har købt der for ikke lang tid siden. Og ikke et sted du stadig skal handle. Find et andet sted

• #9   4. aug 2015 Det lader sig til at det er nemmere at få et ry end at komme af med det igen smiley

• #10   4. aug 2015 Bare af nysgerrighed, hvordan kan sådan en forretning løbe rundt hvis de skræmmer alle kunder væk?
    Jeg har selv kun købt brugte reservedele ved dem med lidt blandede erfaringer.

• #11   4. aug 2015 Fordi folk desværre finder sig i det og gør ikke noget ved det.

Man vil helst ikke undvære den mc man har købt. Selvom der er problemer med den. Så vil de hellere beholde den og leve med det lort.

• #12   4. aug 2015 Den ene gang jeg handlede hos dem havde jeg snakket i telefon med dem om at få en thermostat samt thermostathuset, efter at have ventet i en halv time på han rodede rundt i deres meeeget rodede lager kom han tilbage med kun huset - "Der mangler sgu en thermostat her" "nå..." siger han så, som om øv han lagde sgu mærke til det!

• #13   4. aug 2015 De der auto og mc ophug vil sjovt nok kun afregne kontant, en branche hvor der bliver lavet massere af sorte penge i.

• #14   4. aug 2015 #13
    Jeg er nu meget sikker på at jeg betalte med VISA da jeg købte dele dernede.

• #15   4. aug 2015 De er jo også nød til at ha lidt indover regnskabet... ?? kender til 2 der købte cykler der for snart 10 år siden, den ene var der en olielampe der lyste når den fik tæv, hun reklamerede men fik at vide det var pga der havde været monteret pc, den kørte da fint nok men alligevel... Den anden var ok tilfreds. Selv har jeg kun kigget cykel der en gang, en gl. Fzr 1000 fin blåmetallic, ringede ud og spurgte om den ku beses, da jeg kom derud var cyklen smadret, en postbud var kørt ud foran den med tidligere ejer... Og da jeg spurgte ind til cyklen fik jeg at vide den var bygget sammen af 3 stk... Så jeg fandt en privat og handle ved. Det er fra skrot til slot det foretagende og de skader de ikke fanger og få fikset hænger kunderne på.
    Længere er den jo egentlig ikke!

• #16   4. aug 2015 Men trust pilot tjener godt på dem - de har jo betalt sig fra at få fjernet bunker og atter bunker af negative anmeldelser.
    Det er nu fikset med en flok der lyder yderst opdigtede.

• #18   4. aug 2015 sjovt at de fleste har givet 5 stjerner og samtidig kun har lavet 1 anmeldelse hver?? smiley

Kommentér på:
Kølkær MC

Annonce