1.439 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 17 Svar

94 cbr 600 vs. 2012 hyosung gt 650 94 cbr 600 vs. 2012 hyosung gt 650

Hej. Jeg har brug for nogle kyndiges mening om valget mellem en cbr 600 f2 fra 94 med 50000 på tælleren eller en hyosung gt 650 fra 2012 med 7800 på tælleren. Cbr'en er 5000 billigere og køber med pris i tankerne da jeg er studerende.

Håber i har nogle gode inputs til dette ??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Nogle af stikkontakterne virker ikke på en af faserne 2.000 kr.
  • Haveaffald 500 kr.
  • Flytte kontakt fra midt på væg til gulvhøjde 714 kr.
  • Samling af Ikea børne seng med udtræk og skrive bord og skuffe modul 1.300 kr.
  • Fjernelse af skjult hvepsebo 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  94 cbr 600 vs. 2012 hyosung gt 650
  • #1   6. aug 2015 Jeg havde taget chancen og gået med Hyosung'en det er helt sikkert.. Den er 18 år nyrere det burde sige det hele.

• #2   6. aug 2015 Hvad skal de koste?

Men det er jo to ret forskellige maskiner, 2 vs 4 cylindre, og forskellige siddestillinger. Ud og prøv smiley

Det kan godt være Hyo'en er nyere, men den bruger ikke mere moderne opbygning af den grund. CBR'en holder nok også prisen bedre end Hyo'en, og jeg havde nok valgt den, men er heller ikke helt upartisk...

• #3   6. aug 2015 Honda'en. For 5000 kan du holde den kørende LÆNGE (og længere end det tager Hyusung at ruste væk).

• #5   6. aug 2015 Har en cbr 600 f3 til salg. Du kan se den på min profil. Du er velkommen til at skrive hvis det er smiley

• #7   6. aug 2015 Umiddelbart vil jeg også sige hondaen.
    På 3 år taber den ikke ret meget mere i pris, hvorimod at hyosungen nok taber en del.
    Men vil du beholde i længere tid end 2-3 år, så kan det være Hyousungs fordel at den er så meget nyere.

• #8   6. aug 2015 Ja vi kunne sagtens finde ud af noget hvis det var det smiley