{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nogen herfra ?
  • #1   7. aug 2015 "Han kørte i et industrikvarter og selve kørslen var ikke over den tilladte hastighed. Det var korrekt, at han et øjeblik havde kørt på baghjulet, men det var i forbindelse med at han accelererede og var ikke med vilje. Det var kun et kort øjeblik."

Hahahaha, sådan en udtalelse burde altså bare fordoble straffen i dummebøder. Holy shit, en tard smiley

• #2   7. aug 2015 Man må håbe han har nydt den wheelie, det blev en dyr en..!

• HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.539
    #3   7. aug 2015 Jeg hæfter mig ved tiltaltes forklaring, som er direkte i modstrid med vidnet - men heldigt nok for dommeren, så forelå der videomateriale, således man ikke "bare" skulle tro på- og stole på en tilfældig betjent!

Er det ikke utroligt, tja, sådan rigtig morsomt, hvor forskellige vinkler på en hændelse vi kan have? smiley

• #4   7. aug 2015 "Vidnet forklarede, at når man kører på baghjulet af en motorcykel, mister man 2/3-del af bremseeffekten, da motorcyklen bremser med forhjulet."

Haha sikke en forklaring, men effekten af at ikke kunne dreje den bliver ikke nævnt smiley

• #5   7. aug 2015 http://www.motorcykelgalleri.dk/forum/off-topic/240970-oede_sted_i_aarhus__

Kunne det måske være ham her, der ikke kunne finde noget i Århus. smiley

• #6   7. aug 2015 Jeg er ikke en af dem der kører på baghjulet - Min MC har ikke kræfterne til det.
    Det undrer mig meget at en motorcyklist der kører på baghjulet, omgående står til en stor bøde og frakendelse af kørekortet.
    Hvis folk "dummer sig" i bil med hjulspind, brændere mm., så mister føreren ikke kørekortet - Eller hvad ???

• #7   7. aug 2015 Gert: Jeg tror også der er forskel på at komme ti lat hive den op på baghjul kortvarigt og så køre et langt stræk, endda med næsten den dobbelte hastighed af det tilladte - Eller det håber jeg, man ved jo aldrig med det forbuds Danmark vi er ved at opbygge!

• #8   7. aug 2015 "Det blev pointeret, at selvom der ikke var nogen konkret fare, havde tiltalte tilsidesat væsentlige hensyn til færdselssikkerheden."

???

• #9   7. aug 2015 Min kommer da i luften her og der, men som regel ikke så langt, igen man ved ikke hvem der ser med smiley Med mindre man er på en helt øde landevej, så kan man jo bare give los smiley

Er der nogen der har erfaring med bøde for stoppies? Der bremser man jo "bare" smiley

Kommentér på:
Nogen herfra ?

Annonce