{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.477 visninger | Oprettet:

Så er den tid på året kommet . skole start . {{forumTopicSubject}}

Hej alle,
så er der skole start,

husk det er
fra i morgen mandag af, husk at være extra obs. på alle de nye små poder der færdes på egen hånd i trafikken både til og fra skole, pas extra godt på dem,de er ikke vant til at at være derude på egen hånd.

og vær extra obs på div fart kontroller der også er sat extra ind, bla omkring div skolerne her de næste dage .


smiley smiley
mvh


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så er den tid på året kommet . skole start .
  • #1   9. aug 2015 Jeps, og Politiet har desuden offentliggjort at de kører landsdækkende trafikkontrol 10-30. August, også i forb. med skolestart. Kilde: https://www.facebook.com/politi/photos/a.189062771198516.32645.173320249439435/711518548952933/?type=1

  • #3   9. aug 2015 Busa du klarer da det der "public service" bedre en DR

  • #4   9. aug 2015 #3

    enig, men det fortæller da vidst mere om DR end busa? smiley


  • #5   9. aug 2015 Skal hilse og sige der er allerede en del
    Civil ude. De tog mig på motorvejen igår ved Køge. Betinget og bøde på
    7500kr.

    Super flink betjent og god service han gav smiley


  • #6   9. aug 2015 "God service" hvad menes der med det?

  • #7   9. aug 2015 #5

    du har bare hjulpet til på hans kvote, og gjort finansministeren lidt gladere. så klart han ydede en god service smiley

    føler med dig.


  • #8   9. aug 2015 #5 .
    pis .


  • #9   9. aug 2015 Glæder mig til den store kampagne vi får første marts næste år. Nå nej. Motorcyklister får kun opmærksomhed når vi er nogle banditter.

  • #11   9. aug 2015 Altså han var ikke dum at hører på med at skælde mig ud eller noget. Som mange andre.
    Stille og rolig fyr og fortalte alt muligt om udstyret og sådan, hvordan jeg nemt kunne få mit kort igen. Har kun til mc


  • #12   9. aug 2015 Ja de kunne spare en masse tid ved bare at sætte faste stærekasser.

    fast kontrol.. så er det problem løs med for høj fartved skoler.


  • #13   10. aug 2015 Rene: Hvem har nogensinde(oprigtigt) påstået, endsige troet, at det her virkeligt handlede om trafiksikkerhed!

    Problemet er jo, at politikkerne, høj som lav, har lovet skattestop - Hvilket ikke helt betyder det man måske skulle tro! Nææ nej, den rigtige betydning af ordet er: Vi lover vi ikke indriver flere penge via kildeskat, så vi kalder det istedet miljøafgifter, co2 forebyggelse, trafiksikkerhed, fedmereducerende madadgifter osv. osv. - Opfindsomheden har altid været størst hos os mennesker når det gjaldt enten en ny måde at slå hinanden ihjel på, eller opfinde nye metoder hvorpå vi kunne hugge penge fra almindelige mennesker!


  • #14   10. aug 2015 Mikkel

    Ved jeg alt om...

    forstil jer at de fik penge for at køre ud til indbrud af forsikringsselskaberne så skulle i bare se, så alt det snak om politiet mangler penge og de er for mange timer på job, ville ophøre med det samme. hvor der er penge til staten og politiet er de hvor det koster holder de sig helst fra.

    Men heldigvis er de fleste Dansker så kloge at de køre pænt når der er børn.. så lad os gøre det og de får ikke kr i kassen.


  • #16   11. aug 2015 Jacob R: Jeg er som udgangspunkt helt enig, men samfundet er på vej i en retning med så meget overvågning og mangel på albuerum, de 5-10% på hver side af loven der der gør livet lidt sjovere at leve! Faktum er, at hvor der er mennesker, der vil der være nogen der gør noget anderledes end flertallet, spørgsmålet er hvor trange lovens rammer skal være for os alle, for at dæmme op for nogle få!

    Problemer er med al respekt Hr. og fru Danmark der sidder hjemme i deres parcelhus og som ikke har foretaget sig noget der forhøjede deres adrenalin niveau mere, end et slag bridge på campingpladsen, hvor deres campingvogn har stået de sidste 30 år. Gud forbyde det at nogen skulle ønske at skeje bare lidt mere ud end dem, det må hellere forbydes, for når de kan undvære det, så må of "kan" vi alle jo!

    Det er de samme mennesker der frygter at blive røvet af østeuropæiske bander eller slået ned af indvandrere, selv om de aldrig har mødt en eneste af nogen af delene i den lille kedelige flække de bor i...Men det er jo også ligegyldigt, for medierne siger jo at de er farlige og overalt, så hellere stemme på nogen der kan give politiet flere beføjelser til at overvåge os alle og fjerne endnu en bid af vores personlige frihed, i vores såkaldte retssamfund!


  • #17   11. aug 2015 Mikkel

    Sådan og det bliver slemt


  • #19   11. aug 2015 Men 1500 kr for at blive nappet i en fælde på hc a boulevard. mehhhh lorte tirsdagsnyhed :@

  • #21   11. aug 2015 #20

    jeg er helt enig, og er også af den opfatning det hedder, er du gammel nok til at køre for hurtig, så har du også råd til at betale det det koster. Det er lorte penge, og har kun mig selv at være sur på. Men filmen knækker når det bliver gjort til en indtægtskilde i stedet for øget trafiksikkerhed. Men ingen tvivl om at jeg har gjort noget jeg ikke må, og betaler da også uden at brokke mig smiley


  • #23   11. aug 2015 arh lige den situation du nævner der har jeg alt til overs for. Dér var der jo tydeligt brug for det!

    Men de skal ikke komme at sige, at når de gemmer deres kamera bag en busk på en øde landevej for at blitze, at dét er for at øge sikkerheden for nogen, for det er det bestemt ikke i mine øjne.


  • #25   11. aug 2015 tjaee, i uvidenhed på et farligt sted for ikke folk til at sætte farten ned. Men pinpointer du de 500 mest udsatte steder i Danmark, og sætter en stærekasse op, og skilter den 200 meter i forvejen, så skal du bare se hvordan folk sætter farten ned. Når folk VED der er en chance får at få en bøde, bliver de bange, hvorimod står der noget skjult i busken et random sted i Danmark, tænker vi. hva faen, det sker jo ikke for mig.

    hvilken en af løsningerne synes du lyder finansiel, og hvilken lyder rent faktisk som noget der kunne nedsætte uheld Ca 500 steder i Danmark? smiley


  • #27   11. aug 2015 der kan vi godt blive 100% enige om at være sure smiley men synes bare ikke at man skal bruge argumentet øget trafiksikkerhed. For det kommer ikke til at ske, ikke med det koncept dér.

Kommentér på:
Så er den tid på året kommet . skole start .

Annonce