{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.008 visninger | Oprettet:

SXV 550 ejere, kig her. {{forumTopicSubject}}

Hej,

Jeg er blevet smask forelsket i en Aprilia SXV 550 fra '08.

Er der nogen ejere der kan fortælle mig lidt om dem? Er de for vilde til alm. kørsel, med sjov og leg?

Er de dyre i drift? ( her tænker jeg stempler osv )

Er godt klar over det indebærer en del service og vedligehold, men det er ikke noget der skræmmer mig.

Men ja, jeg vil meget gerne høre ejer erfaringer, hvis nogen har noget at dele.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  SXV 550 ejere, kig her.
  • #1   9. aug 2015 Til race er det ca 2:1 forhold... 2 timer i værkstedet, 1 time på bane..

    Ellers er det en ganske underholde maskine.. Endlig også ganske fornuftig, til gade kørsel. Bortset fra forhjulet lider af kroniske kontakt besvær.


  • #2   9. aug 2015 Jeg regner ikke med at køre det vilde trackday med den, men kan ikke udelukke det sker. Det med at skrue savner jeg også af og til.

    Skal mest bruge den til at komme rundt og have det sjovt.


  • #3   10. aug 2015 Jaja så er en Aprilia sxv heller ikke værre så længe de er efter 08 da motoren bedre
    De gamle døjer med et leje i gearkassen og de vil blande olie og vand


    Men ellers er en 08 og frem en fed maskine og den er vild og er så nem at køre


  • #4   10. aug 2015 Jeg havde nemlig udset mig en 08, da de ikke skulle have samme problem som 07 med at blande olie og vand.

    Men så længe man holder olieskift hver 5. time, så kører de pålideligt? Regner ikke med at skulle ligge og fyre den af hele tiden.


  • #5   10. aug 2015 min er fra 06 (til salg) og den har da ikke lavet alt det ballade som i beskriver.
    Nu har jeg heller ikke rigtigt kørt noget på den, og den er da også blevet åbnet op i motoren for et chek.
    Jeg syntes mange maler fande på væggen med de sxv'er.
    De er totalt morsomme at køre på.
    Og selvom den har fået noget GAS de ture jeg har taget så spiller den bare.

    Vondsild du kan da komme og kigge på min, hvis den ikke bliver solgt i morgen.
    Motoren har kørt 1900 landevejs km efter motoren har været chekket.


  • #6   11. aug 2015 Der er desværre ikke afgift på din, af hvad jeg kan se. Har fundet den jeg vil købe, men ville bare høre om nogen synes det var en dårlig ide.



  • #7   11. aug 2015 Nej men det kan der jo komme.
    Og så koster den det samme som den anden du har kig på.
    Min har bare alt det fede gejl på allerede. Så slipper du at bruge 15000 igen bagefter.


Kommentér på:
SXV 550 ejere, kig her.

Annonce