1.095 visninger
|
Oprettet:
Vurdering af Suzuki {{forumTopicSubject}}
Godaften.
har et familiemedlem der har en Suzuki 450 GS fra 84 han skal af med, og vil i den forbindelse høre hvad sådan en kan være værd?
har vedhæftet et billede for en bedre vurdering
på forhånd tak for hjælpen
sep 2008
Følger: 75 Følgere: 610 MC-er: 26 Emner: 383 Svar: 5.521
Der er mange der bliver sat til salg for 15000,-
Der er mange der bliver solgt for 8000,-
De 13000,- den står til nu er nok optimistisk
sep 2008
Følger: 75 Følgere: 610 MC-er: 26 Emner: 383 Svar: 5.521
Jeg har købt pænere 450´ere for 5000,-
Den jeg har i min profil blev købt for 5000,-
sep 2008
Følger: 75 Følgere: 610 MC-er: 26 Emner: 383 Svar: 5.521
Det er gode nyheder for mit eget gsx projekt
MEN!....det er også en ualmindelig dejlig lille maskine, sådan en gs 450
sep 2005
Følgere: 5 MC-er: 7 Emner: 11 Svar: 291
sep 2014
Følger: 46 Følgere: 90 MC-er: 2 Emner: 51 Svar: 482
Vurdering af Suzuki