{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
846 visninger | Oprettet:

Stjålne Gs500 Dele.. {{forumTopicSubject}}

Hey.

En af mine bekendte har inat fået stjålet en masse GS500 dele. De har brudt ind i hans hul, og har udelukkende gået efter de dele. De lå på loftet med et tæppe over. Der er ikke stjålet andet.
Huset ligger i Ydby på thyholm.

Der var næsten alt i dele. Komplet fuldkåbe, tank, motor, udstødning, hjul, for- og baggaffel og diverse smådele. Det er fra en komplet mc uden afgift, og det eneste der sådan set ikke var der, er stel og ledningsnet.
Kåbe og tank er lilla, speedometeret stod på cirka 27.000 km.

Hvis i bliver tilbudt en sendinbg Gs500 dele, eller en i jeres omgangskreds pludselig har en masse dele liggende, vil vi meget gerne høre fra jer.
I kan eventuelt skrive eller ringe på 24696189.

/Jesper!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stjålne Gs500 Dele..
  • #1   8. okt 2006 Lyder som nogle, der tydeligvis vidste at de lå der .... smiley

  • #2   8. okt 2006 Fandme bøsset at stjæle latterlige mcdel.
    1. de er intet værd, køv en gs500 uafg for 5-10 kilo istdet for at rane andres ting.
    2. man har dem ikke forsikret
    3. de er noget værd for din makker.

    Tab noget tungt over sårn nogen bonderøve når i finder dem.


  • #4   8. okt 2006 ehm, underligt, folkene må have vidst de lå der, det fatter jeg ikke.. De skulle godt nok sparkes så hårdt i røven, de får lorte smag i munden, og bagefter slå dem så hårdt i hovedet, deres tænder står i kø for at komme ud af røvhullet på dem.

  • #5   8. okt 2006 •·:·• Strada # 1 ® <Salt Creek> •·:·• -->

    Han kan jo ikke bevise hvad der var der og hvad der ikke var der.. Det er 7-8 år siden han købte mc'en i tyskland, og den blev rippet kort efter..


  • #7   8. okt 2006 Motorkøretøjer er undtaget af indboforsikringen, så kvitteringer er ligegyldige, - han får det ikke dækket.

  • #9   8. okt 2006 Njet, et motorkøretøj er undtaget uanset hvordan det er registreret. Det gælder også reservedele, og ekstraudstyr der kun kan bruges til er motorkøretøj. Den normale tekst i betingelserne er:
    Hvilke genstande er ikke omfattet -Motorkøretøjer, campingvogne, luftfartøjer af enhver art, samt dele og tilbehør dertil.
    En uindregistreret 30- knallert er jo heller ikke dækket.


  • #11   8. okt 2006 Så har du lavet en speciel aftale med dit selskab. Generelt er alle former for motorkøretøjer undtaget.

  • #12   8. okt 2006 Det er sådan set også underordnet. Jeg ved ikek om han havde indbo forsikring, for huset står tilsalg, og er mere eller mindre tomt. Dog med undtagelse af alle de dele og et par andre størrere ting.

    Politiet har fået en liste over de folk der har været ude at se på huset.


  • #14   8. okt 2006 Sakset fra forsikringsoplysningen om en typisk indbodækning:
    Flg er ikke omfattet.
    2. Motordrevne køretøjer, campingvogne, luftfartøjer,
    søfartøjer og surfbrætter samt dele hertil anses ikke
    for privat indbo. Dog erstattes robåde, kanoer, kajak-
    ker med tilbehør (påhængsmotor dog højst 3 hk)
    samt haveredskaber indtil 10 hk, såfremt anden for-
    sikring ikke er tegnet.
    Knallerter, der ikke er dækket ved anden police, er
    udelukkende forsikret mod brand, lynnedslag og eks-
    plosion.

    Så tjek lige en ekstra gang, hvis der ikke ligger en aftale på skrift, der siger noget andet.


  • #15   8. okt 2006 Det har vel også lidt at gøre med hvor man er forsikret, jeg er også forsikret ved gf og sad så sent som i dag og læste reglerne for indbo igennem, i øvrigt fordi jeg sidste weekend blev banket ned af en flok sorte negermænd, der åbenbart synes de havde mere brug for min mobil end mig... men der så det da ud til at sådan noget ville blive dækket!!!

  • #16   8. okt 2006
    Står der i afsnittet" Hvilke genstande er omfattet" at den dækker motorkøretøjer.?


  • #17   8. okt 2006 Tjah... Steffen... det ser sgu ud til at du får ret, kiggede lige igen og må sige at det nok er mig der fik misforstået noget... beklager! man bliver sgu en smule forvirret af alle de punkter de kan proppe ind i sådan et lille hæfte:)

  • #18   8. okt 2006
    Det kan godt virke uoverskueligt når man ikke arbejder med det til hverdag. Jeg har været assurandør i 16 år, og har aldrig hørt om et selskab der automatisk dækker motorkøretøjer på indbodækningen, men det er nogle år siden jeg har arbejdet med privatforsikring, så noget kunne have ændret sig i mellemtiden.


Kommentér på:
Stjålne Gs500 Dele..

Annonce