1.664 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
12 Svar
Officiel Undskyldning... Officiel Undskyldning...
Vi er alle meget kede af at have stødt folk i den grad vi nu ser vi har.
Det har aldrig været vores hensigt at være til gene for nogen, og det eneste vi kan undskylde vores gerning med er at det virkede meget sjovt i det øjeblik, men nu der vi at det har været for dumt.
Her er en mere detaljeret undskyldning
(link fjernet)
MC LIGEGLAD.DK
0 synes godt om
jun 2004
Følger: 3 Følgere: 1 MC-er: 3 Emner: 9 Svar: 47
citat "Jeg kan på vegne af hele crewet garantere at stunts som burnouts og lignende kun vil foregå på lukkede veje, og/eller under kontrollerede forhold."
Det fremgår meget tydeligt af billederne på jeres side at mere eller mindre alle jeres såkaldte stunts foregår på offentlig vej.
dec 2004
Følger: 18 Følgere: 16 MC-er: 1 Emner: 43 Svar: 542
Jeg har sku da også lavet brændere de mærkeligste steder...
Dog ikke på en station..
feb 2004
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 5 Svar: 43
jan 2005
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
dec 2003
Følger: 120 Følgere: 116 MC-er: 3 Emner: 126 Svar: 981
Folk må acceptere en undskyldning også glemme det !!
Personligt synes jeg at det var et meget skægt "stunt" og det er den slags der sker når man kører i flok og "leger" lidt ;-).......vi er vel lidt drengerøve alle sammen, personligt bliver jeg ALDRIG for gammel til at lege...
Giv den gas, MC LIGEGLAD.....
I LOVE THE SMELL OF BURNIN' RUBBER IN THE MORNIN'
maj 2004
Følger: 63 Følgere: 63 MC-er: 2 Emner: 52 Svar: 1.253
troede lige der var nogle der havde bollerne til at stå ved at man kører som en idiot. ligesom mig selv. 2 mottoer. ride it like you stole it
at least one wheelie a day, that scares you.
men næ nej. troede i at alle ville være glade og tilfredse?? i skulle have hørt mine forældre da jeg overhalede dem på baghjul
mange er misundelige over at de ikke kan få dem op. andre pisse moralske. garanteret dem der selv kører for stærkt og boller sekretæren.SO WHAT. gu skal man ikke gøre det foran skoler, men har man lidt tjek på det, er der (ifølge min underlige indstilling) intet i vejen for det hvis der er plads, og ikke for meget trafik.
det eneste sjove der er ved lyskryds og lige veje er da muligheden for at gå på hjul. og modsat de 18årige drenge i deres baspumpede biler der kører åndsvagt er det altså hovedsageligt os selv det går ud over.
men af hensyn til jeres nye politisk korrekte holdninger, skal jeg nok holde mig fra jeres hjemmeside, da jeg lever efter de to mottoer.
var ellers rart med et sted hvor man hen ad vejen kunne få hjælp og råd i det man havde svært ved.
trist men held og lykke med den nye stil.
jan 2005
Vi er sgu kede af at høre at du boycutter us, men det er nu en gang hvad der sker.
Jo, vi er ligeglade, men at vi nu stod over for chancen at vi ikke kunne få lov at være i fred på f. eks. Skagen til sommer var ikke noget vi brød os om. Og jo, gu er vi da ligeglade, og vi kører også som idioter for det meste, men at det skal ende i slagsmål er ikke vores ting.
Vi synes rigtig godt om dine holdninger.
Tak for al supporten so far. Håber vi kan få vendt dig rundt.
Speaking on behalf of MC Ligeglad:
- El Rey
jan 2005
Bare rolig :]
-El Rey
maj 2004
nu har jeg ikke i forvejen været på jeres hjemmeside et stykke tid, grundet tid osv, men vidste ikke at i har været chikaneret. ked af at høre at folk skal spille så hellige når de har drukket, at det skal komme så vidt. bliver spændende at se hvad der sker for mig nu???????
men det er min holdning, og den ligger fast. man kan både køre stærkt og på et hjul af gangen uden at man kører uforsvarligt. et spørgsmål om overblik og en form for hensyn hvor man gør det.
det er et følsomt emne, men alle har ret til det de mener. det er ikke værrere at trække en wheelie end at køre på en overpakket cykel med sidetasker og topboks. chancen for en ulykke er ligeså stor. og hvem skal være herre over hvad man må og ikke må. der er fordele og ulemper ved alting. vi må bare lære at acceptere alle.
kun et sidste spørgsmål. som referer til det første. undskylder i for jeres kørsel, for jeres holdninger eller for de billeder der er problemet. i så fald, et godt råd:
lad være med at sige jer selv imod i samme indlæg.
feb 2004
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 5 Svar: 43
jan 2005
Det vi undskylder for, er at vi har stødt folk med de tre billeder af brænderen i tunnelen. Intet andet.
Og det der blev sagt var:
"Jeg kan på vegne af hele crewet garantere at stunts som burnouts og lignende kun vil foregå på lukkede veje, og/eller under kontrollerede forhold."
Og eller lukkede veje. Hvis vi befinder os på en lang lige vej, uden tilkørselsveje, og vi står i midten og kigger i begge retninger hele tiden vil jeg vove at påstå at det er under kontrollerede forhold.
At jeg har sagt mig selv imod har bare været en fejl. Sådan er det.
Vi håber nu på at alle (fra diverse fora) kan falde helt ned til jorden igen, og at vi alle kan glemme denne kedelige episode.
-El Rey
maj 2004
over and out
Officiel Undskyldning...