{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Yamaha YZF R3
  • #1   17. aug 2015 Gå ind på Google. Skriv Yamaha yzf r3 gå lidt ned af siden og Wupti. Tog 2 min ww.bikez.com/motorcycles/yamaha_yzf-r3_2015.php. Der står det er omkring 23

  • #2   17. aug 2015 Havde set om jeg ikke kunne finde noget men er åbenbart blind smiley for det havde jeg ikke selv set det der Tudsinde tak for hjælpen du må have en fortsat god dag!!

  • #3   17. aug 2015 km/L på en mc med mindre det er en 125 pendler cykel så er det da ikke noget at gå op i

  • #4   17. aug 2015 Hvis ejerens økonomi er presset, så er det da netop noget at gå op i...

  • #5   17. aug 2015 Hvis økonomien er presset, så er der næppe råd til MC under alle omstændigheder (med mindre det er transportmiddel, hvilket det næppe er, når R3 er så ny, at den stort set kun findes som splinterny).

  • #6   17. aug 2015 Det bruges som transportmiddel da jeg ikke har bil længere da det blev for dyrt i længden så jo det er noget at gå op i for mit vedkommende

  • #7   17. aug 2015 hvorlangt skal du køre hver dag (da sidestillingen nok ikke er super)

  • #8   17. aug 2015 Transportmiddel HVIS benzinøkonomien er den vigtigste faktor: Yamaha YBR 125.

  • #9   17. aug 2015 En r3 er ikke det klogeste valg hvis der er lavvande i kassen.. Køb en fin brugt baby ninja (eller en ybr 125 ) i stedet..

  • #10   17. aug 2015 Enig - ved at vælge en af de andre, og et par år gamle, så har man vel allerede sparet 50% i forhold til nyprisen på R3. Som regel er det god købmandskab, at lade andre æde det største værditab.

  • #11   17. aug 2015 En Yamaha YBR125 er jo ikke smart da den har karburator og 'kun' når 30-35 km/l. I stedet vil CBF125 eller en anden med indsprøjtning være mere økonomisk, de når 40-55 km/l - de nye er tættere på de 50, mens de gamle ligger nærmere 40.

  • #12   17. aug 2015 Har det lidt ligesom Søren. Benzinøkonomi er da noget underligt noget at koncentrere sig om, når man husker hvad MC-kørsel kan rumme af uventede udgifter!

  • #13   17. aug 2015 Ja, der er vi enige, Knud - kører man 5000 kilometer om året på hhv. en der kører 35 km/liter og en der kører 40 km/liter, så er der en difference på 216 kroner.

    Det kan vist knapt reelt betale sig, at tænke ret meget over dette, når det er cirka 1/4 af hvad f.eks. et kædekit koster. Som Knud er inde på, så er differencen sekundær i forhold til alle øvrige udgifter. Alene de 216 kroner kan NEMT finansieres ved at ringe lidt rundt og spørge de forskellige forsikringsselskaber hvad de kan lave en ansvarsforsikring til.


  • #14   19. aug 2015 I det store billede ligger det sådan jeg ikke vil have en 125ccm men en der kan følge trafikken på motorvejen da jeg kommer til at køre små 50km. Motorvejen om dagen og på sådan en lille 125ccm så når motoren da at stå af inden for 4000km. Fordi den ligger med så tårnhøje omdr. Og ja der er lav vandet i kassen men skal have en eller anden form for transport middel og bil er for dyrt i forhold til motorcykel som
    Ung, og når der ikke findes dårligt vejr kun dårlig beklædning kan jeg kun se det oplagte i at vælge en motorcykel. Inden der kommer kommentare på at man bare kan tage offentlig transport vil jeg blot gøre opmærksom på at det vil i det lange løb nedsætte min arbejds evne yderligere end den er i forvejen så dette er ikke en mulighed. smiley

    Mvh.


  • #15   19. aug 2015 Aaaaaarh!
    Kan godt forstå at du ikke vil køre 125 på motorvejen, men nu har min CBF 125 gået 37.000km, hvoraf 2500 af dem er ren motorvej ned gennem Europa! Ikke ét forkert hik har den slået, så det synes jeg du skal trække retur.

    Jeg synes personligt du bør rette opmærksomhed mod Ninja 250R. Stabil cykel, sjov og med gode køreegenskaber og et interessant power band. Den er rigtig billig da ingen gider have den i Danmark længere nu de nye regler er kommet.


Kommentér på:
Yamaha YZF R3

Annonce