432 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Michael K
Michael K
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Cbr 400 RR fra GB Cbr 400 RR fra GB

Hej,

Jeg er ved at fylde 18 og jeg har i sinde at købe mig en en cbr 400 RR. Sagen er at jeg synes at priser i dk er lidt for voldsomme, og det tyske marked er godt nok billigere, men deres mc'er ligner lort, mildt sagt, gamle og dårlige.I mine øjne, ser det ud som om at det sagtens kan betale sig at købe en mc i GB, i mine øjne er deres priser bedre end på de tysker sider, og så er det nyere motorcykler.
Transporten af mc'en, ligger på ca 1500 kr, for flybillet og færge med mc hjem. Sådan som jeg ser det er der mange penge at spare. Synes i jeg er helt galt på den så skriv... Mange tak..Michael

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Beskæring af buske/træer 1.000 kr.
  • Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.
  • Hækklipning 2.800 kr.
  • Klip hængelås op 205 kr.
  • Blocked toilet 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Cbr 400 RR fra GB
  • Michael K
    Michael K Tilmeldt:
    jan 2005

#1   19. jan 2005
    Hvis du har ret er det betaler det sig ikke på nogen måde, men det som du siger virker lidt overdrevet men jeg må vel stole på dig, siden du nu har en .Man kan jo køben en cbr 400rr for 40000kr.
    Stadig, Cbr 400rr eller Cbr 250rr, gør ikke den store forskel for mig, dog er jeg bange for at modelen cbr 250 ikke er registreret i danmark hvis nogen ved det, så ville jeg være glad for det.
    Mvh. Michael.

Nogen der har haft eller har en cbr 250rr, og/eller kender en ca afgift på den i danmark?

• Michael K
    Michael K Tilmeldt:
    jan 2005

#2   19. jan 2005 Jeg tænker selvfølig på prisen, men det at have en sjælden mc er jo også dejligt. Jeg er ikke ligeglad med priserne på dele, men uorginale dele er også ok.
    Eftersom hvad jeg har set så virker cbr 250rr som en forholdsvis "stor" cykel at være i forhold til kubiken, er nemlig ikke så glad for at ligge for meget forover.

Mvh Michael.

• #3   19. jan 2005 Hej...
    Vil lige gøre opmærksom på at man inde på told og skats hjemmeside kan man finde afgifter på de fleste modeller. Derefter skal man så lige tage højde for maskinens generelle stand, som kan betyde +/- et par tusinde kr.
    Du skal nok også lige være opmærksom på et evt. syn. Kan forestille mig det godt kan give lidt problemer med de mere sjældne maskiner.
    Husk også lige at tjekke om der er lavet specielle modifikationer som kan være et lovkrav i UK. Evt om det er en parallel-import model som kan have nogle andre specifikationer.
    God Jagt smiley

Kommentér på:
Cbr 400 RR fra GB

Annonce