939 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Travlhed i motorcykel branchen :) Travlhed i motorcykel branchen :)

Hey..
Det er da dejligt at der er så stor travlhed i branchen som det er lige nu smiley

Jeg har idag modtaget følgende mail..

Hej,

Beklager det sene svar, vi er lidt bagud da vi har sindsygt travlt i øjeblikket.

Det burde kunne findes i selv-pluk, hvis du er ligegald med farver, og vil male det.
Topkåbe kr. 1400
Sidekåber kr. 1200 pr stk.
Bagpotter afhænger af standen, men et par pæne potter koster kr. 1800,-

Hilsen ******

MC-Huset

Jeg sendte en mail og spurgte om de dele d. 2. Januar 2014 ;)

Så det er rart der er fremgang smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Stikkontakt 205 kr.
  • Move out cleaning 1.000 kr.
  • Nedtagning af tapet 5.000 kr.
  • Reparation af zinktagrende 1.800 kr.
  • Toilet og vaskafløb (små VVS-opgaver) 1.000 kr.
  • Skift af gummiring på AEG vaskemaskine 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Travlhed i motorcykel branchen :)
  • #1   27. aug 2015 Wow, det er sgu da hurtig service...

• #2   27. aug 2015 Hvor lang tids levering mon der så skulle være hvis det skulle sendes med posten smiley 2 år, så er garantien også udløbet smiley

• #3   27. aug 2015 bedre sent end aldrig.

• #4   27. aug 2015 Jeg går også stadig og venter på at de ringer tilbage. Jeg tænker på at ringe og spørge om de har glemt mig, men der er kun gået 3-4 måneder.

• #5   27. aug 2015 Og så er der nogen der mener det er vores skyld, når forhandlerne er nød til at lukke...

• #6   27. aug 2015 hahaha DOH! smiley

• #7   27. aug 2015 Det er vist en generel tendes. Har oplevet flere gange at jeg enten har ventet flere uger, eller aldrig har fået svar overhoved. Det er nok også en af grundene til at tingene ofte bliver handlet over nettet uden om forhandlerne... der er simpelhen for dårlig service i den danske branche.

• #8   27. aug 2015 Jeg kørte turen derned på 150 km. efter de telefonisk havde bekræftet at de havde en forlygte til min Kavazaki.
    Da vi ankom havde de hverken tid eller lyst til finde den frem - så kørte vi da bare igen.
    Den dag i dag, flere år senere, ja så bruger jeg gerne et par minutter her og der på IKKE at anbefale nogen at handle der.

Ja fik faktisk fjernet en anmeldelse fra trust pilot med den baggrund at jeg ikke kunne bevise jeg havde været kunde.

Trust pilot, MC huset og et par stykker mere kan kysse mig hvor jeg er højest når jeg plukker jordbær.

• #9   27. aug 2015 ja sådan noget gider man da ikk spilde sin tid på. Tak for advarslen smiley

• #10   28. aug 2015 Jeg manglede en del, så ringede til dem. Fik så det svar. at det havde de da vist nok liggende, men de gad ikke se efter. Jeg forsøgte så at forklare, at jeg gerne ville købe det, og de bare skulle få det det sendt. Men det havde de sandeligt ikke tid til, jeg kunne sende dem en mail, så ville de måske (stodderen sagde faktisk MÅSKE kigge på det!) Da jeg begyndte at fortælle ham hvad han kunne gøre med sine stumper, smed han røret på! Så jo, de har travlt, med hvad ved jeg ikke, men det må være med alt andet end at servicere kunder! Man hører godt nok meget lort om det sted, hvis bare det halve er sandt (og det tror jeg såmænd gerne, efter mine erfaringer) er det utroligt at de ikke er gået på røven endnu smiley

• #11   28. aug 2015 Ja dem høre man ikk meget godt om. Jeg fik os en ordenlig tur af ham i tlf'en engang fordi han ville ha 8000 for en gammel kawa motor. Da jeg så sagde at det Hva for dyrt og at jeg i stedet ville hente en i Tyskland skal jeg da lige love for han tændte af. Det Hva så min skyld at alle MC forhandlere i dk måtte dreje nøglen om! Haha

Kommentér på:
Travlhed i motorcykel branchen :)

Annonce