{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.211 visninger | Oprettet:

Ang. MC Hjørnet.. {{forumTopicSubject}}

Hej MCGfolket..

Er nok en repost, men synes emnet er ret vigtigt som motorcyklist i Københavnsområdet.. Jeg nåede nemlig ikke at se programmet. Er nok ikke den eneste..!
Der var på et tidspunkt i Kontant på DR et program om MC Hjørnet.. I en tidligere tråd: ( http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=23341 )
, fandt man aldrig linket til udsendelsen hvis den lå på nettet ligesom tidligere udsenddelser gør.. Så er det så jeg tænkte.. Er der nogen dr har fundet det endnu? smiley
På forhånd tak for evt. link smiley
Peter

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ang. MC Hjørnet..
  • #1   13. okt 2006 ja ja man kan spinde meget hø på gamle historier

• #2   13. okt 2006 Man kan også gå og bære nag....

• #4   13. okt 2006 Jeg er bare interesseret i at se dokumentaren smiley
    ikke rode op i det hele igen... Var der nogen der havde et link?.. Ellers må jeg bare gå foruden smiley

• #5   13. okt 2006 Ja.. Det ser sådan ud :-/.. Desværre.. Ellers tak for hjælpen..!

• #6   13. okt 2006 Jeg handler kun der, og har kun fået excellent behandling, hvilket mange andre herinde fra, vil kunne genkende.
    Jeg er måske underlig, men jeg foretrækker at vurdere folk ud fra EGNE erfaringer.
    God weekend
    Jan L

• #7   13. okt 2006 Har også fra nære venner kun hørt positive ting.. Har selv været dernede og kigge uden at få et dårligt indtryk.. men som sagt tidligere, vil bare se den doku smiley

• #8   13. okt 2006 Har kun selv handlet der en gang her for nylig, men der var da altså ingen problemer - tværtimod fik jeg en super god behandling, så jeg har ikke nogen problemer med at købe dele der igen!

• #9   13. okt 2006 Har send dem en mail med et forespørgsel for ca. 1 måned siden, og har stadig ikke fået nogen svar.
    Det er nok for mig at vide hvordan deres service er.

• #11   14. okt 2006 han er lidt rap i mund tøjet, men har også kun gode erfaringer med at handle der....

• #15   14. okt 2006 Jeg undrer mig over at en nordjyde kan gå så højt op i at skade en reel mc-forhandler i den anden ende af landet, uden selv at have sat sine ben i butikken, men han har vel ikke andet at tage sig til. Synd for ham.
    De fleste rigtige motorcyklister har været ude at nyde en frisk tur på de små krogede veje.
    Få dig et liv, istedet for at bruge kræfter på at rakke folk ned, du ikke kender. Kør evt. en tur på din fine mc istedet for at sidde ved tastaturet og lukke useriøs galde ud, baseret på en gammel manipuleret tv-udsendelse.

• #17   14. okt 2006 Jeg handler også hos Per. Jeg kan sige at jeg er meget tilfreds med at komme dernede, og der er altså altid mange kunder i butikken. Det er imidlertid sjældent jeg ser de 18-årige førstegangskøbere I snakker om. De fleste cykler han sælger dernede er meget dyre cykler og derfor ikke oplagte førstegangscykler. Det jeg vil sige med det er bare at der må være andre end mig med erfaring med motorcykler der kan lide at komme dernede, ellers blev han jo heller ikke ved at leve.

For min skyld må folk selv bestemme om de vil handle hos ham, de må også selv bestemme om de synes han er en idiot, men jeg vil dog opfordre læsere af denne tråd som ikke selv har erfaring med ham, til ikke at lade sig påvirke og i stedet danne deres eget billede. Tag da derned og snak med ham, der er jo ingen der tvinger jer til at handle dér.

Som en lille sidebemærkning kan jeg lige nævne at de har det bedste værksted jeg har overladt min cykel til. Jeg har lige fået den tilbage fra 10.000km service, og den kører som en drøm. Alle de små ting der ikke var tip top inden jeg afleverede den er bare tip top nu. De er fandeme dygtige, men det er selvfølgelig heller ikke Per der står på værkstedet.

Ønsker ikke at blive svinet til fordi jeg tager hans parti, så hvis nogle er uenige, så find en anden at afreagere på. Tag f.eks ned og afreagér på Per;)

• #19   15. okt 2006 Jeg mener Hjælpe-Adm STRADA har ret!

Vil dog lige ha' lov at gøre opmærksom på at man ikke skal tro på alt hvad man ser i tv. Der er i den nævnte udsendelse flere ting som man ikke ser som hændte INDEN kameraet blev tændt! Men journalisten fik da en god historie ud af det, desværre!
    Personligt har INTET problem med Per Harms. TVÆRTIMOD!

Kommentér på:
Ang. MC Hjørnet..

Annonce