Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montere fatning 400 kr.
  • Samling af spisebord 1.350 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Hækkeklipning 500 kr.
  • 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Tilslutning af komfur 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  LS2 Visir
  • #1   1. sep 2015 http://www.racevisors.co.uk/category/helmet-visors

• #2   1. sep 2015 Tak - de har dog heller ikke til netop FF323 modellen.

• #3   1. sep 2015 De har da LS2 FF323 på deres liste!

• #4   1. sep 2015 Men kun i light tint og dark tint - intet mirror

• #5   1. sep 2015 Er du sikker på det overhovedet er lavet i spejlfinish!?

• #6   1. sep 2015 Nej det er jeg netop ikke, synes ikke at kunne finde noget.

Derfor jeg spurgte til hjælp herinde smiley

• #7   1. sep 2015 Du må jo selv om det, men husk at hvis noget kan pisse andre(deriblandt mig) af, så er det når man ikke kan se andres øjne!!!!

• #9   1. sep 2015 @ #7
    Knud, det kan man nu heller ikke med et mørktonet visir, eller på folk der bærer solbrille under hjelmen, og begge dele mener jeg kan være en nødvendighed når solen skinner kraftigt, at jeg personligt så ikke syntes spejlvisir ser fedt ud er en helt anden sag smiley og har da aldrig før hørt nogen udtrykke sig om at det pissede dem af ikke at kunne se øjnene på mc kørere.

• #10   1. sep 2015 #7 hvordan kan det pisse dig af????? jeg køre med helt sort visir . ser det som ekstra sikkerhed da jeg aldrig bøvler med sol i øjnene .og så det behageligt for øjnene os .

• #11   1. sep 2015 Daniel og jer andre, jeg er helt klar over at det er dunderpraktisk med et farvet filter for øjenen ind imellem, men det ændrer ikke veddet faktum at en masse mennsker opfatter øjnene som sjælens spejl og omgående spørger sig selv"Hvad skjuler vedkommende" når de står overfor en person med solbriller. Der findes ligefrem mennesker der piller solbriller af en samtalepartner når de kan nå!!

Daniel specielt - hvem narrer du ???? For et antal år siden var jeg min,søn og en kammerat ude at køre aftentur på denne tid af året. Det var ikke helt mørkt og da vi kom hjem fortalte begge mig at de havde kørt i glatte sving - jeg havde set kornene!!! De havde hhv spejlvisir og mørkttonet visir på - jeg havde klart!!! Tænk rigtig godt over det her

• #13   1. sep 2015 Til FF 323 kan du købe iridium guld - silver og blue
    Prøv at høre den danske importør Erki.dk 97 22 41 11

• #14   1. sep 2015 Muligvis kan Special Motorcykler i Aalborg skaffe det hjem til dig - 98127110

• #15   2. sep 2015 Tusind tak Jan! Det prøver jeg!

• #16   3. sep 2015 Knud jeg er helt med på at det ikke er optimalt når det blir mørkt. Men så tar de kun ca 15 sek at skifte til klart visir smiley så ved jeg på forhånd jeg skal køre til set blir mørkt medbringer jeg det bare på turen. So einfach smiley

• #17   3. sep 2015 Arh Knud, så skal jeg også blive fornærmet over alle dem der kører rundt med 90% solfim på de tre bagerste ruder, for tænk nu hvis der sad en unge og rakte tunge af mig! Jeg har helt mørktonet visir på min Bell hjelm, det har jeg fordi at det er praktisk om dagen, næsten uanset hvilket slags vejr jeg kører i - Sjovt nok skal jeg ikke kommunikere, debattere eller på anden måde indgå i en relation når jeg kører MC, jeg skal bare køre MC - Og det på sikreste mulige måde!!! Det gør jeg blandt andet ved at hindre at jeg får solen i øjnene samt eliminere genskin fra vejen - Og når nu det går på at "øjnene er sjælens spejl"(sikke en omgang religiøs lommefilosofi, men lad nu det være), ja så er det jo ligegyldigt om jeg har helt sort visir på eller bare solbriller, det er umuligt at se mine øjne either way - Men så har du vel også noget imod at folk bruger solbriller når de kører bil, går en tur på gågaden i solskin og handler ind - skal folk så gå og misse med øjene og klemme dem sammen, blot så du kan få øjenkontakt med deres sjæl? smiley
    Det med at det er upraktisk at bruge om aftenen er jo en helt anden diskussion og har intet med dit første argument at gøre, men til det er der blot at sige - Et Eklart visir med under sædet/cowl - At du kender nogen der ligger og kører rundt med det i mørke, fortæller mere om dem end os andre og nu kan vi jo ikke lave regler, love og/eller personlige forbehold, fordi der endnu engang ikke er nogen der forstår at benytte tingene til de de er ment og dermed køre sikkert - Nægter at indrette mig efter laveste dumme fællesnævner!

Ja, jeg ved godt at tingene blev sat lidt på spidsen, men undskyld mig, det er nogen gange nødvendigt når man skal dementere sludder og vrøvl smiley

• #18   3. sep 2015 LAGDE JEG IKKE UD MED AT SKRIVEAT TRÅDSTARTER SELV KUNNE BESTEMME

• #19   4. sep 2015 Såså sinde gas ... Der ingen grund til at hisse SG op og skrive ned store bogstaver ... Det gir rynker smiley

• #20   4. sep 2015 Glem "råberiet". De store bogstaver var en fejl, jeg ikke engang havde set

Kommentér på:
LS2 Visir

Annonce