1.810 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Yamaha R1 Yamaha R1

Hej,

Går og overvejer at skifte min MT-09 ud med en R1, har desværre ikke råd til en ny så må nøjes med en fra ca. 2008 (RN19 og frem). (180K).

Nogen af jer som har erfaringer med disse cykler? Noget man skal være opmærksom på ved køb?

Hører meget gerne fra nogen som selv har en eller har haft en..

Mvh.Hans

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af Kyoto kommode / delvist samlet 500 kr.
  • Klipning hæk 1.400 kr.
  • Udskifte vandhane til opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Nedtagning af radiator. 2.380 kr.
  • Montering af parasol på fod 1.000 kr.
  • Ophæng af tv og diverse 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Yamaha R1
  • #1   6. sep 2015 Siddestilling.
    Forsikring.

Og så skal du vel køre 270 på en R1 for at have det ligeså sjovt.

• #2   6. sep 2015 Det vil ikke være min første R1 smiley

Så kender alt det der... er bare interesseret i at vide om der er nogen fejl eller noget man skal være opmærksom på ved køb...

Mine tidligere har været ældre..

• #4   6. sep 2015 Hej Hans.
    Den fedeste mc jeg har haft til d. Havde ingen broblemer. Den kunne bare ikke køre med to og bagage. Det er vist også den eneste minus.
    Søren du har vist aldrig prøvet en R1er, så skrev du ikke sådan.
    Se evt. min profil.
    Mvh. Schmülle

• #5   6. sep 2015 Hej Schmülle,

Tak, ja R1 er en fed maskine, den du har billeder af på din profil, er det ikke en RN01 (1998-2000)?
    Jeg har haft sådan en, fed maskine, de havde efter sigende noget med gear hvor den sprang ud af 1. gear osv.., men min havde ikke nogen unoder overhoved.. Solgte den kun fordi at jeg ville prøve noget nyt..

Mvh. Hans

• #6   6. sep 2015 Har haft flere cykler. Min R1 08 er noget af det sjoveste jeg har prøvet. Men glem bykørsel . Gearing er ufattelig høj. Samtidig umulig at holde under 105 gr. I byen. Dine boller koger:D Trunte sidder dårligt. Derfor en rigtig mande cykel.:D fejl hmm. Ikke rigtig.

• #7   6. sep 2015 Har er rn19 aldrig nogle problemer med den kører suverænt se profil

• #8   6. sep 2015 Det med varme boller er rigtig, men det er også galt helt fra 05.
    Jeg fjernede "katten" og satte komplet på, så var det løst smiley
    Nej det var ikke et problem der betyd noget.
    Bykørsel kunne den også, ihvertfald med Power commandor, 90' sving i 6 gear uden rykken.
    Løfte forhjulet i 3. ved ren rolade, uden kædeslasker.
    Har sgu fortrudt salget mange gange, men lillemor skulle jo med.

• #9   6. sep 2015 zzø

• #10   6. sep 2015 Jeg skal da prøve opskriften med PC og komplet system. smiley

• #11   7. sep 2015 Exup ventilen kan godt drille.. Dette bliver selfølgelig løst med et fuld system.. (Min exup på min 07'er gik helt i ged og så kører den ikke ret godt i høje omdrejninger..

Søg på Google på engelsk er faldet over nogle ting som kan være galt med den..

• #12   7. sep 2015 Har ikke noget problem med min RN19 07', gearet 1 tand ned foran, så bykørsel er fint og da jeg ikke har KAT på mere har den ikke varme problemmer under sadlen, heller ikke med dBkillers i! Super cykel og en fed "Traktor" motor! Det med exup'en kender jeg ikke til, det fungerer upåklageligt på min, selv efter km 46000!

• #13   7. sep 2015 Kan være jeg bare var uheldig.. Min exup fuckede ved 17.000 km..

Jeg havde også gearet min om til -1 +2 og hold da kæft en forskel det gjorde.. Og så på med en speedo healer så speedo passer smiley

Kommentér på:
Yamaha R1

Annonce