{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.388 visninger | Oprettet:

Konsekvens for forhandler - færdselsforseelese i udlånt køretøj? {{forumTopicSubject}}

Jeg var engang ude og prøve en motorcykel ved en forhandler, hvor jeg kan huske at jeg skulle underskrive en lille lap papir, så han havde dokumentation for hvem der havde kørt den. Sidenhen har jeg prøvet nogle brugte motorcykler hist og her, også ved forhandler, og skønt de gerne lige vil se kørekortet, har jeg ikke skulle underskrive noget.

Jeg kom til at tænke på hvad der egentlig ville ske ift. konsekvenser for forhandleren, hvis nu en bruger af en demobil, eller for den sags skyld en lånebil blev taget med 200 på i en fotofælde, og forhandleren ikke kunne fortælle politiet hvem der havde kørt bilen?

Synes at mindes at lovgivningen inden for de seneste år er blevet ændret til at ejeren af køretøjet på en eller anden måde kan stilles til ansvar, trods det ikke var ham der kørte køretøjet.. ?

Men de kan jo ikke rende og tage forhandlere og sælgeres kørekort, så der må vel nærmest være en eller anden form for økonomisk konsekvens istedet?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Konsekvens for forhandler - færdselsforseelese i udlånt køretøj?
Kommentér på:
Konsekvens for forhandler - færdselsforseelese i udlånt køretøj?

Annonce