{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
613 visninger | Oprettet:

Er det realistisk? {{forumTopicSubject}}

Hej MCyklister
Jeg står med en MC sandsynligvis i løbet af næste uge, og som ny MCist ville jeg bare lige høre om i garvede MCister synes at det er realistisk at køre lidt endnu inden sæsonen er slut? (2uger?).. Ved at nogen først siger stop når saltemaskinen ruller, men så meget vil jeg nu ikke presse den smiley Men som i nok kan forstå vil jeg da helt klart lige rulle lidt inden den kommer i garagen!! altså --> Er det realistisk?
På forhånd tak for svar!
Peter H

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af 2 skabe 500 kr.
  • Tømning af lyskasser og pudsning af vinduer. 2.500 kr.
  • nedrivning af badeværelsesbrydevæg. 1.500 kr.
  • Ordne have 500 kr.
  • Løbende toilet 1.200 kr.
  • Flyt stik kontakt fra en væg til anden 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er det realistisk?
  • #1   18. okt 2006 Køre på min 14 dage mere max.. Også hvis djælverne kommer skal den ind.. smiley fik min i fredags.. har allerede kørt knap 600 KM smiley

• #2   18. okt 2006 Enig med doktoren!

Hvis bare du passer på og kører forsigtigt, er det ikke noget problem.

Jeg regner selv med at køre en tur sidst på eftermiddagen i dag, og jeg glæder mig!!!

Allan

• #3   18. okt 2006 Godt at høre smiley
    Jeg vil køre "efter forholdene" hehe smiley
    Selvfølgelig (jo, det er en selvfølge), har jeg ordentlig tøj på smiley Læder osv.. Nu håber jeg bare at det så også holder på varmen..!
    Hvordan er det egentlig med opvarmede dæk?.. Bedre vejgreb?..

• #4   18. okt 2006 Doktor:
    Jeg er præcis lige så grøn som 636'eren smiley
    Skal nævnes jeg har stor respekt for maskinen, men jo det er da også sjovt at gi' den gas nogle gange.. Hvis i siger at det kan lade sig gøre at køre lidt endnu i denne sæson så vil jeg da køre lidt for at nyde købet..! smiley
    Hvordan var det med de opvarmede dæk?

• #5   18. okt 2006 Dr. Ond:
    God bonusviden smiley Så skal jeg da ikke nå de 16K rpm fra starten af ^^
    Skal vi ikke bare sige at jeg passer på, da det er min første sæson? smiley
    Tak for input!!

• #6   18. okt 2006 Den er kun ligeså giftig som den fører. smiley

Ligger man og accelererer fra 1.000 - 4.000 rpm er den jo ligeså tam som en gs500. smiley

Handler om køreren....

• #7   18. okt 2006 Regnvejr er da helt klart no-go!.. Selvfølgelig skal jeg lige lære min maskine at kende, men bundgassen opnås nok engang i næste sæson, da jeg nok dér har lidt mere erfaring, som jeg iøvrigt også selv mener jeg bør have før jeg gir den god gas smiley
    Husk nu! --> Der skal to idioter til et uheld smiley

• #8   18. okt 2006 Det er ellers en fed Bimota du har dig dér Dr.! smiley
    Hva startede du på i sin tid? Og fortrød du nogensinde at du ikke valgte "the one" fra starten?

• #9   18. okt 2006 Jeg hører selvføgelig også skeptikere sige NIX du er ikke erfaren til den maskine, men jeg har valgt lige den fordi jeg synes den er SUPERfed og kan præcis det jeg har bug for smiley (sagde den uerfarne)
    Godt med noget support smiley som du selv siger: Respekt for maskinen, så skal det nok gå! smiley

• #11   18. okt 2006 Takker for mere bonusviden smiley

• #12   18. okt 2006 Btw.. det er ikke en 2006'er je køber, men en 2004'er ^^, men power, det er der sq smiley

• #14   18. okt 2006 Der kan stadigvæk være nogle gode dage tilbage endnu. Men pas nu på fugtige blade i svingene og alt det møg som traktorene smider på vejene for tiden.
    Mht. opvarmning skal du ikke lade motoren køre flere min. før du tager afsted, det er meget bedre hvis du bare nøjes med lave omdrejninger de første 5-10 km.

Håber du når nogle gode km før vinteren.

• #15   18. okt 2006 Har du købt??? Hvad skal du have for en???

• #17   18. okt 2006 Søren (Læborg) B:
    Jeg står med en Kawa ZX6R "636" 2004 i løbet af næste uge smiley

• #18   18. okt 2006 Velkommen til som begynder i de svale dage.

Nu skal vi ikke gøre det her mere videnskabeligt end det er!

Du er begynder, og hvis du optræder ansvarligt, koncentrerer du dig om at køre roligt og med omtanke!

Vejene kan være fugtige, der kan ligge møg og blade på dem, og passerer du en plet på en solskinsdag, som ligger i skygge, er den nok også fugtig. Budskabet er altså, at lade være med at accelerere for vildt ud af svingene, brems roligt og i god tid, og pas på ikke at komme til at fryse formeget(nedsætter din reaktionsevne). Og hold afstand - ligegydigt hvad "racerrøvene" siger bremser du væsentligt dårligere end en gennemsnitsbil!

Kører du sådan, så er du pænt inden for den sikre "konvolut", og så gør forskelle i dækteknologi mindre.

Du kan få en hel del gode dage endnu, og skulle du være uheldig at køre i en gang præventiv saltning, så gør det heller ikke alverden, men spul dyret godt over med haveslangen når du kommer hjem!

Rigtig god fornøjelse!

• #19   18. okt 2006 Endnu engang tak for diverse tips og tricks smiley

Kommentér på:
Er det realistisk?

Annonce