1.081 visninger
|
Oprettet:
pismis.dk/mcrevy {{forumTopicSubject}}
har jeg lige taget ned for en kort periode da jeg er ved at flytte server herhjemme men bare rolig den vil snart være online igen til fri afbenyttelse.. btw hvis der er en der har mcrevy 06 hører jeg da meget gerne fra jer da det er den eneste der mangler i min online samling
Jimmi
ps håber da i bruger sitet i ny og næ
maj 2006
Følger: 80 Følgere: 75 MC-er: 7 Emner: 59 Svar: 2.974
Og ja den er flittigt brugt... ;o)
Så "kør" bare løs med "opdatez"...
/Rass
feb 2006
Følger: 11 Følgere: 13 MC-er: 2 Emner: 207 Svar: 1.103
Ville selv lave en med mc-revyen......men gider ikke når din er så god !
sep 2006
Følger: 1 Følgere: 2 MC-er: 3 Emner: 64 Svar: 610
Kanon site iøvrigt..!
aug 2005
Følger: 54 Følgere: 40 MC-er: 5 Emner: 63 Svar: 569
jul 2004
Følger: 10 Følgere: 8 Emner: 28 Svar: 588
Keep on the good work ;o)
pismis.dk/mcrevy