1.666 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 19 Svar

Nøgle til Seat Leon ??? Nøgle til Seat Leon ???

Ved godt dette ikke har med MC at gøre men kunne være fedt med lidt hjælp har lige købt en Seat Leon hvor der fjernbetjent centrallås men den er lidt slidt i knapper og vil gerne have lavet to ny nogen der ved hvor i Kbh området dette laves til en fornuftig pris ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af 2 stk væg lamper og et puslebord. Har ingen redskaber selv til dette. 400 kr.
  • Opgravning af 5 stk. buksbom stubbe 3.000 kr.
  • klip af hæk 900 kr.
  • Elektriker 580 kr.
  • Hovedrengøring 950 kr.
  • Oprydning efter bryllup 5.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nøgle til Seat Leon ???
  • #1   22. sep 2015 Og bilen er fra 06

• #2   22. sep 2015 Prøv bilgallerig eller OT - det er ved at være FB light her, satme trætteligt, når man nu er til MC smiley smiley

• #3   22. sep 2015 Ja ved det men har ikke lige en bruger på bilgalleri endnu

• #4   22. sep 2015 Jamen det er da fint, hvad er det så du ikke forstår ved off topic?? For der kunne du jo have oprettet det, men nej, facebook har nok snart overtaget det, se mig, hør mig-.... Og beklager, nu skal jeg brække mig! Jeg er måske en gammel idiot, men hver ting til sin tid, og hvis nogen tvivler, så prøv smiley

• #5   22. sep 2015 Ja fy da, Mikkel P slemme dreng at du er kommet til et forkert sted lov at det aldrig vil ske mere smiley er ansat hos SEAT frederikssund/fr.værk godt nok ikke lige i København men ring 47313907 og spørg efter henrik på lageret han kan nok gi dig en pris på nøgler og kodning smiley

• #6   22. sep 2015 Køb et nyt nøglehus på ebay smiley

• #8   22. sep 2015 ved godt det ikke er lokalt, men hvad med vores ven per, herinde fra .

mvh

• #9   22. sep 2015 Nyt nøglehus fra ebay. koster en 150kr inkl porto. Så smider du al indmaden samt selve nøglen fra den gamle over i det nye. Søg på youtube for kodning. Det bliver ikke nemmere..

• #10   22. sep 2015 https://youtu.be/lb0UdmAVmz4

• #11   23. sep 2015 Du skulle ha heddet Pernille istedet for Mikkel, så havde du sgu ikke fået de sure opstød af de gamle hoveder herinde.. De kan se overskriften på tråden, så de kunne jo egentlig bare lade være med at hoppe ind på din tråd, så havde det ikke kløet i røven på dem og de ku ha haft lukket rødbeden, men nej nej smiley Men vi mc folk har også andre interesser, og det synes jeg sgu egentlig også er ret hyggeligt at snakke om herinde, og de gør det sgu også selv, de der gamle knarke der smiley Nå men, nyt nøglehus fra ebay som der er anført tidligere, meget nem og billig løsning smiley Og køb så en kværn for H da.....

• #12   23. sep 2015 Tak til Pernille Vestergaard smiley smiley

• #13   23. sep 2015 Og så glemte jeg det, næsten, vigtigste, at Pernille er smart nok til at oprette i OFF TOPIC. Men det er nok for svært for FB generationen smiley

• #14   23. sep 2015 Nu synes jeg du skal til og lukke og lade være med og spille smart bag i en skærm Tom

• #15   23. sep 2015 "spille smart bag i en skærm"! Ja, du har ret, jeg spiller foran skærmen fra nu af smiley Men hvis du ikke har fattet det (og det har du vist ikke) så er det den form for FB der sniger sig ind jeg opponerer imod, at det bare skal "klaskes op" så alle kan se det!

• #16   23. sep 2015 Hej Gitte-Tom, jeg er heller ikke fb bruger, gider slet ikke spilde tid med sådan en gang lort, se mig se mig se mig.... Jeg forstår dig godt hvis det er den slags, og samme idiot der bliver ved med at stille spørgsmål ala nævner ingen navne, du ved hvem smiley Men synes det er fint nok med et par spørgsmål fra folk der mener vi er kompetente nok til at svare på problemer, det er en thumbs up til mc galleri. Vi har alt det seriøse mc og fedt nok med lidt andet ved siden af, vi kan jo bare undgå tråden hvis det er... Men du kan jo heller ikke lade være med at hoppe ind og kigge Tom, du er jo så pisse nysgerig, smiley griner, og du gir jo også gerne gode råd til folket smiley Så op med humøret Gitte og hjælp de flinke mennesker smiley hilsen Pernille smiley

• #17   23. sep 2015 Igen, det er præcis det Off Topic er beregnet på, og som jeg forstår Tom ville han heller ikke have ondt i røven hvis den var postet der.

• #18   23. sep 2015 #17 Nu gør min røv altså heller ikke mere ondt smiley men du rammer plet! Hvis folk lige gad gøre sig den ulejlighed at oprette det rigtigt, og måske lige indlede med at de godt ved det er noget der ikke rigtigt hører hjemme her, så er folk som regel meget hjælpsomme. Og jeg hjælper også gerne, hvis mine ringe evner rækker smiley

• #19   23. sep 2015 Nej klart, men er han ny skal man liiiige finde rullen på det herinde, havde da også lige skulle se det an da jeg startede og finde ud af hvad der var hvad, så ro på drenge, begynder probs, så guider vi bare stille og roligt dertil hvor det hører hjemme istedet for at vi er ved at stå af i hele kroppen over et harmløst forkert anbragt spørgsmål .. Næste gang får han så en banan i røven, ikk Mikkel smiley OT, husk det smiley smiley smiley Og for helvede Tom din gamle krage mand, læs lige hans første indledning GG du er sååååå gammel og blind smiley

• #20   23. sep 2015 Og checkede så lige med mine gamle øjne, Mikkel du er jo slet ikke ny smiley SHIIIIIIT.... Mikkel Mikkel Mikkel tsk tsk tsk, her sidder jeg og forsvarer din mødom, og så er den sgu taget, griner OT husk det.... Men seat, dejlig bil og Tom er glad, super skøn dag, og så med ny nøgle snart VUP VUP smiley

Kommentér på:
Nøgle til Seat Leon ???

Annonce