{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  RSV Mille 1000.
  • #1   21. okt 2006 Det er der vel mange grunde til. Især en større overhaling af modellen fra årgang 2004, og derfor blev de sidste modeller solgt til rimeligt overkommelige priser. Desuden er det vel et spørgsmål om popularitet, hvor meget en mc falder i pris.

    Hvorom alting er, så får du rigtig meget mc til prisen i Aprilia.

    Mvh,

    Allan


  • #2   21. okt 2006 Tror det hænger sammen med at markedet er så lille for netop de cykler. Det tager lidt længere tid at sælge dem, da færre jo er på udkig efter dem. Derfor dumper nogle prisen, så de kan komme hurtigt af med dem. Du ser også nogle der er en del dyrere. Men det er nok også som Allan er inde på et udtryk for at 2004-modellen fik en seriøs overhaling og at de sidste af de "gamle" modeller blev solgt ud til overkommelige priser.

    Mvh

    Jesper


  • #3   22. okt 2006 Millerne er faldt meget i pris. Men det er desværre også sådan at langt de fleste af de miller der sælges billigt og som 01'er og 02'er, rent faktisk er 99'er og 00'er model årgange.Syntes ikke man kan tillade sig at sætte sin bike til noget som den ikke er, i en salgs annonce, men det er fakta at det gør folk. Da jeg havde min tilsalg, satte jeg selvfølgelig somm en 02'er, men første gang ind reg. i 2004.
    Men fakta er at de er billige. Og at man får sindsygt meget for sine penge ved at købe en Mille. Jeg fik kørt 21.000 km på min, og der har overhovedet ikke været noget mekanisk problem. Super kværk.


  • #4   22. okt 2006 Hej Søren

    Som Thomas siger sælger forhandlerne dem desværre efter det år de er indregistreret.
    Hvis tanken er af stål og ikke plast er den fra 2000 eller der før,hvis den er af plastic er den fra 2001 til 2003.

    Har selv kørt 42.000 på min, og den spinder bare stadigvæk deruda - kan ikke anbefale den cykel nok.I mine øjne er den stærkt undervuderet.


  • #5   22. okt 2006 Med den udvikling der er indenfor mc-branchen, er det ikke så underligt at de falder så meget i pris. En afskrivning på 20.000 kr om året på racerne er meget normal.

    Der er også andre faktorer som spiller ind:
    -en mille skal have justeret ventiler for hver 12.000 km
    -bremserne er ikke de bedste på modelerne før 2002
    -og TMP er ikke en af de hurtigste til at skaffe res.dele


  • #6   22. okt 2006 DevilInsde : Er du sikker på du ikke mener bremserne fra 2000 og bagud. For fra 2001 og frem køre de alle med Brembo's guld serie.
    2001 og 2002 modellerne er helt ens. Det er de eneste to årgange der er ens fra 1999 til 2004.


  • #7   22. okt 2006 @ Devil inside

    Ventilerne skal tjekkes for hver 15.000, og det er yderst sjældent de skal justeres..

    Min har kørt 42.000 km nu, og de står stadig lige i øjet!!!

    Millen er og bliver en stærkt undervurderet cykel, som sjovt nok alle har en mening om, men få har prøvet..

    Findes der egentlig nogen der har haft en Aprilia som de har haft dårelige erfaringer med..

    Sidst men ikke mindst - til pokker med TMP køb da jeres dele i Tyskland eller England og spar de penge!!


Kommentér på:
RSV Mille 1000.

Annonce