{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
892 visninger | Oprettet:

Skader ved påkørsel {{forumTopicSubject}}

Hej, Jeg har været så uheldig at få min MC påkørt. Der var heldigvis vidne på, så har fået kontakt til forsagende part.

Da MCen har været nede og ligge, vil jeg gerne vide om der kan ske skader inde i motoren? eller der er andet jeg skal være opmærksom på.

På forhånd tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fejlkoder på opvaskemaskine Bosch Serie 8 1.000 kr.
  • Radiator termostat sidder løst 500 kr.
  • Opvaskemaskine installation og reparation af vand rør 1.950 kr.
  • Udskiftet vandhane til opvaskemaskine 1.100 kr.
  • Montere en 15 m lang lyskæde i 10m højt valnøddetræ lyskæde og plastcstrips haves 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skader ved påkørsel
  • #1   1. okt 2015 Det kommer vel an på hvor hårdt den er påkørt, men en motor tager ikke skade af at cyklen kommer ned og ligge.
    Men skal den ikke forbi en mekaniker under alle omstændigheder ifb. forsikringen?

• #2   1. okt 2015 Det er heldigvis første gang jeg er ude for et uheld. Og vi er lige i starten af forløbet hvor der er ved at blive taget kontakt til forsikringsselskabet. Men jo jeg regner med at den skal på værksted.
    Motoren har ramt kantstenen, og der er røget en tændrørshætte, så jeg har ikke haft mulighed for at prøve at starte den.
    Og jeg vil bare være helt sikker på at jeg ikke bliver snydt eller noget bliver overset.

• #3   1. okt 2015 hvis motoren har ramt, og den har fået skrammer mange steder, så er der vel en mulighed for at den bliver erklæret totalskadet?

• #4   1. okt 2015 hvis der er skrammer på motoren, så er det på værksted og få den efterset. småting inde i motoren kan godt have givet sig ved et hårdt slag efter min Mening.

• #5   2. okt 2015 Der skal faktisk ikke så meget til før en mc bliver totalskadet.

Kommentér på:
Skader ved påkørsel

Annonce