2.342 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Turbosalg 123mc.dk Turbosalg 123mc.dk

Hej MCG'er,

er der nogle af jer, der har erfaring med Turbosalg på 123mc.dk?

Der står jo et hav af forbehold i deres salgsbetingelser, og som jeg kan se, det kan en køber bare byde ens mindstepris, komme ud til dig og så pointere en masse fejl og mangler og sige, at han ikke vil give den budte pris - og så ender jeg alligevel med at betale salær til 123mc.dk...

Har fundet cyklen, jeg gerne vil have, så skal se at have skudt min af, og overvejer derfor at se, om jeg kan opnå min pris via Turbosalget smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Tilstoppet afløb 720 kr.
  • Vejledning til valg af matrialer og løsning af træterrasse ovenpå eksisterende fliser 1.000 kr.
  • Installing fence gate 950 kr.
  • Hylde mursten 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Turbosalg 123mc.dk
  • #1   1. okt 2015 Det eneste turbo der er ved der vist deres øgede omsætning.

• #3   1. okt 2015 Jeg tror også at du får mere ved bare at sætte din egen ned i pris, indtil du får solgt den..

• #4   1. okt 2015 hvis han pointere en masse fejl og mangler har din salgstekst vel været skjulende og ikke ærlig..

Hurtigste og billigste måde at sælge en mc på er stadig DBA eller gul og gratis.. gratis for begge, i DBA sætter du den ind under reservedele til en pris på 500 og skrive så prisen i annoncen. så koster det heller ikke penge der. Har solgt 2 cykler på den måde hvor jeg både havde annoncer på 123, dba, g&g.. dba vandt begge og solgt indenfor 1 uge

• #5   1. okt 2015 Alle mine salg har været igennem dba - har på 123mc endnu ikke fået en henvendelse. Den side er værdiløs fra ende til anden.

• #6   1. okt 2015 Guloggratis har fungeret for mig mindst to gange. Men tror det vigtigste er, at du bruger alle de portaler der er til rådighed.

• #7   1. okt 2015 I vores kreds er der erfaring for G&G og 123 sælger bedst. G&G til de billige maskiner og 123 til de nyere og finere. DBA er altid perkere der vil bytte med en hest eller lign. og ringe til at sælge.

• #9   1. okt 2015 Tak for alle svarene - så sparer jeg Turbosalg væk og håber på de øvrige annoncer vil klare det - ellers er jeg nu ikke så ked af at beholde cyklen smiley

• #10   2. okt 2015 Jeg har også flere gange brugt gul og gratis, det har virket for mig, bare få lavet en god tekst og nogle rigtig gode fotos

• #11   2. okt 2015 er en god tekst en ærlig tekst eller?

• #12   2. okt 2015 Lad mig lige skynde at sige, at jeg ER ærlig i min tekst - det er selvfølgelig nemt at sige, men den er god nok smiley

Jeg spørger, fordi jeg ved, at der findes et eller andet tilsvarende for bilsalg, hvor min kammerat også lavede en ærlig og god tekst, men da køberen kom, var han helt urimelig og erkendte nærmest implicit, at han normalt bød højt på en bil online, og så nægtede at betale prisen, når det kom til stykket. Det lød på ham som om, at det var normal procedure...

Kommentér på:
Turbosalg 123mc.dk

Annonce