14.140 visninger
|
Oprettet:
Fotovogn uden Blink om natten?! {{forumTopicSubject}}
Hejsa kære med cyklister
Jeg var så uheldig at møde en fotovogn igår i en 80'er zone, hvor jeg ca kørte 120-140, men jeg blev ikke blitzet, men forlygterne blev derimod tændt, da jeg kom forbi, kan jeg godt forvente at den har fanget mig alligevel så,
for så er det vel farvel til kortet
maj 2013
Følger: 1 Følgere: 39 Emner: 2 Svar: 712
aug 2011
Følger: 9 Følgere: 102 MC-er: 2 Emner: 111 Svar: 3.677
aug 2004
Følger: 13 Følgere: 55 MC-er: 5 Emner: 148 Svar: 1.662
apr 2013
Følger: 5 Følgere: 5 Emner: 6 Svar: 8
jun 2007
Følger: 49 Følgere: 109 MC-er: 11 Emner: 372 Svar: 6.402
ingen blink ingen foto . (medmindre de har lavet det om ,´)
jun 2013
Følger: 23 Følgere: 14 MC-er: 4 Emner: 22 Svar: 434
jun 2007
Følger: 49 Følgere: 109 MC-er: 11 Emner: 372 Svar: 6.402
maj 2013
Følger: 1 Følgere: 39 Emner: 2 Svar: 712
jun 2007
Følger: 49 Følgere: 109 MC-er: 11 Emner: 372 Svar: 6.402
jun 2008
Følger: 4 Følgere: 82 MC-er: 16 Emner: 48 Svar: 2.884
sep 2013
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 6 Svar: 40
jun 2012
Følger: 6 Følgere: 8 MC-er: 3 Emner: 89 Svar: 1.112
http://www.magacin.dk/motorcykler/motorcyklister-slipper-for-fartboeder/ar6735/
jul 2011
Følger: 9 Følgere: 223 MC-er: 2 Emner: 108 Svar: 1.366
aug 2011
Følger: 9 Følgere: 102 MC-er: 2 Emner: 111 Svar: 3.677
sep 2012
Følger: 20 Følgere: 29 MC-er: 3 Emner: 48 Svar: 287
apr 2013
Følger: 5 Følgere: 5 Emner: 6 Svar: 8
jun 2015
Følger: 1 MC-er: 2 Emner: 2 Svar: 31
okt 2009
Følger: 5 Følgere: 6 MC-er: 3 Emner: 26 Svar: 114
aug 2011
Følger: 9 Følgere: 102 MC-er: 2 Emner: 111 Svar: 3.677
jun 2013
Følger: 23 Følgere: 14 MC-er: 4 Emner: 22 Svar: 434
feb 2014
Følger: 1 Følgere: 2 Emner: 6 Svar: 291
jan 2005
Følger: 31 Følgere: 35 MC-er: 7 Emner: 209 Svar: 1.909
Desuden syntes jeg at det er dybt uforsvarligt at disse fotovogne må holde i siden af en stærkt befærdet vej, om natten, uden at have tændt et blåt blink.... Man kunne jo overse dem og køre ind i dem med høj fart....
PS. Håber at den første mc'ist der bliver blitz'et og modtager en fartbøde, lige advarer os andre herinde...
maj 2014
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 3 Svar: 25
Hvis du køre for stærkt forbi vognen og er bange for at de tager et billede ud af forruden, så bare stil dig op og sæt en af dine fødder om foran nummerpladen, så kan de på ingen måde identificere dig ??????
jun 2012
Følger: 6 Følgere: 8 MC-er: 3 Emner: 89 Svar: 1.112
Det har jo ikke noget med nummerpladen at gøre.. om så du hadet op til flere nummerplader på foran, så fylder motorcykel stadig for lidt på vejen til at deres udstyr kan fange os
"Køretøjerne er simpelthen for små til, at vi får tilstrækkelig refleksion på udstyrets laserudstyr, siger vicepolitiinspektør Ole Juul Schmidt til TV2 Nord."
http://www.tv2nord.dk/artikel/358824:112--AfslOering--Politiets-nye-fotovogne-kan-ikke-maale-motorcykler
sep 2012
Følger: 20 Følgere: 29 MC-er: 3 Emner: 48 Svar: 287
sep 2011
Følger: 22 Følgere: 22 Emner: 42 Svar: 473
apr 2013
Følger: 5 Følgere: 5 Emner: 6 Svar: 8
sep 2012
Følger: 20 Følgere: 29 MC-er: 3 Emner: 48 Svar: 287
I to andre tråde er det nu bevist at de godt kan fange mc'er. Jeg anbefaler ikke at du læser dem da de er nået langt over 200 indlæg. Men tro mig, de kan godt blitze mc'er.
aug 2004
Følger: 13 Følgere: 55 MC-er: 5 Emner: 148 Svar: 1.662
Fotovogn uden Blink om natten?!