Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Brændekløvning 4.000 kr.
  • Hjælp til installation af LG smart tv og tv-streamer 800 kr.
  • Diverse opgaver 4.060 kr.
  • Anthony Bok spisebord 1.275 kr.
  • Handyman 1.000 kr.
  • Reparation af Weber gasgrill 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Spørgsmål til køreprøven
  • #1   24. okt 2006 styrtøj ..... ved ikke om man kan dumpe på det men ja man bliver hørt i det

• #2   24. okt 2006 Han kan jo spørge ind til lys/bremser/dæk mm...

En emsig køresagkundig kan godt finde på at dumpe dig, hvis du ikke kan svare på noget af det han spørger om, men fordi du er i tvivl om et enkelt spørgsmål tror jeg ikke der sker noget...

Tag en snak med din kørelærer... Det er jo hans ansvar at du lærer det...

/Jan

• #3   24. okt 2006 Han spørger helt sikkert ind til nogle ting omkring motorcyklen. Bl.a sådan noget som styretøj, lys og den slags og ja, det skal du satme vide. Ellers så skal du satme køre flot for at bestå.

• #4   24. okt 2006 Naturligvis kan han dumpe dig hvis du ikke kender til de lovkrav der er for en MC. Men de stiller ikke de vilde spørgsmål.. de fleste kørelærer har en lille folder med de ting du skal vide til en køreprøve, og det er altså ikke så meget smiley

Held og lykke!

• #5   24. okt 2006 Jep, han skal spørge om lidt forskellige ting. (Dog må han maks spørge om 3 ting)
    Og ja du kan også dumpe hvis ikke du kan svare på disse spørgsmål, da du skal kende til lov kravene om en mc smiley
    Held og lykke med, når tiden kommer ;D

• #6   24. okt 2006 Du kan jo evt. spørge din kørelærer om han vil gi en hurtigt lille praktisk gennemgang af det du skal vide smiley
    Da jeg sq op til prøven (Havde dog også fået det at vide før) mødtes mig en min kørelærer 1 time før jeg sq køre, hvor jeg så først lige kørte en lille halv time, for lige at blive varmet op, og så derefter løb vi lige det hele igennem igen, hvor han så spurgte mig om de samme ting som en motorsagkyndig kunne finde på at spørge om, og hvor jeg så sq svare på det smiley

• #7   24. okt 2006 ja du dumper, end off story!!!!! lykke til mester smiley

• #8   24. okt 2006 Her har du lidt læsning inden du skal op: http://www.bilskolen.dk/mckontrollisten04.pdf

Bare læs det hver dag inden selve prøven, så skal du nok klare den.

Ved godt hvordan du har det, og jeg har selv været PISSE nervøs pga. det samme (tro mig). Men jeg bestod sku, så sent som sidste onsdag smiley

• #9   24. okt 2006 Og forresten: HELD OG LYKKE!!! smiley

• #10   24. okt 2006 He he vatslav kender det godt det med at være nervøs, jeg blev spurgt om forbremsen - og før han kunne stoppe mig havde jeg fortalt om slør, lys, støddæmper asfaltens sammensætning og hvordan man laver kylling *GG*

• #11   24. okt 2006 han/hun kan dumpe dig fra han møder op til du stiger af...
    men det er ikke spørgsmålene han/hun ser pris på... su skal bare have sådan nogenlunde styr på tingene..
    jeg dumpede bla. på at en eller anden ideot blinkede i en rundkørsel men kørte videre rundt i den.. jeg så jo at han blinkede så jeg mente jo at jeg bare kunne køre. men så havde jeg jo ikke overhold min viepligt..
    så pas på dem i rundkørsler. og se dig godt for.. så skal det nok gå..
    pøj pøj med..
    MVH Morten

• #12   24. okt 2006 Husk nu for Søren de højresving. Helt ind i siden. Spejl, skulder, blink, spejl skulder HELT IND i højre side! smiley Hvis du skal standse for rødt og dreje til højre så kør fandme så langt ind at du kan stille dit højre ben på kantstenen. Så der ikke engang kan komme en skovmus højre om dig.
    Min kørelærer havde en guide til de ting man sku kunne til prøven. Har din kørelærer ikke også det?

Du skal da vide alt til styretøj, lys, olie, frigang ved håndtag osv. Hvordan man checker lysfald, slør i hjul. Regler omkring dæk.

Andet jeg har glemt? Jow og så knæk og bræk eller hvad man siger.

• #13   24. okt 2006 Jeg var oppe til køreprøve igår (myldretrafikken i Århus)og bestod uden anmærkninger. Det var fedt at få kortet.. Jeg blev kun hurtig spurgt om hvordan jeg tjekkede styretøjet for slør - men det gi'r næsten sig selv. Evt. kan man læse om det i teoribogen.

• #14   24. okt 2006 Tror ikke du skal være så nervøs for det. Jeg fik også mit kort i sommers, og de var ikke det helt vilde hun spurgte om.. Så længe du ved hvordan man finder slør i styretøjet og kan tjekke bremser, så går det nok smiley
    Bare læs på det dagen inden og snak med din kørerlærer timen inden du skal til prøve..

Og så held og lykke med det! smiley

• #15   24. okt 2006 Takker for jeres svar smiley

Er ikke nervøs endnu, men kommer nok den dag smiley

Kommentér på:
Spørgsmål til køreprøven

Annonce