{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.268 visninger | Oprettet:

Låse til MC {{forumTopicSubject}}

Halløj,

Jeg skal have købt et par låse, men jeg er sikker på hvilke. Jeg har tænkt på en kædelås og en skivebremselås med alarm på, evt fra THansen, de er ikke så dyre. Kan nogen anbefale mig nogen, gerne derfra? Jeg ved ikke om det er noget bras, eller om det er ok, og hvilken tykkelse ol. det skal være. smiley

http://www.thansen.dk/scooter-knallert-mc/laase-og-alarmer/skivebremselaas/n1388158447/

http://www.thansen.dk/scooter-knallert-mc/laase-og-alarmer/kaedelaas/n1388158446/


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Låse til MC
  • #1   14. okt 2015 køb en abus lås , gerne den til skive med alarm i den virker , og ja den er dyrerer . evt kombiner den med en god stærk kædelås.

  • #2   14. okt 2015 Jeg har købt nogle kvalitets låse brugt i den blå, til cirka halv pris, dem du linker til giver ikke meget beskyttelse

  • #3   14. okt 2015 Synes bare at mange cykler bliver båret ind i en varevogn. Så er de der låse jo ligegyldige..

  • #4   14. okt 2015 hvis de bærer en cykel med abus lås/alarm . så hører/ser folk det ihvertfald

  • #5   14. okt 2015 Joh.. Det er vel rigtigt

  • #6   14. okt 2015 den røde lås har NETOP den type nøgle hvor man kan åbne låsen
    med tutten af en tush, så hold pølserne langt væk fra de låse som har den type nøgler.

    masser af youtube klip med det
    mvh


  • #7   14. okt 2015 Køb mine smiley

  • #8   14. okt 2015 Først skal du sikre dig, at din forsikring godkender låsen.

    Jeg vil anbefale en Abus detecto 8077 - der er alarm i. Eller se på Scorpio SR i900.
    Den stærkeste kæde man kan få i dag er Almax Immobiliser Series III + Squire SS65CS Stronghold Lock. Firmaet bag påstår at den aldrig er blevet klippet over med saks. De har en wall of shame hvor deres andre kæder bliver klippet over. http://www.almax-security-chains.co.uk

    Derudover kan du købe en billig GPS tracker på ebay. Den vil du blive rigtig glad for, hvis din MC en dag bliver stjålet for næsen af dig. Den billigste hedder TL102 og kan fåes fra 150 kr, men om den virker har jeg ingen personlig erfaring med. Find en som er SMS "styret" til omkring 500 og du skulle være dækket.

    Mvh. en som går og laver sin MC efter den blev stjålet og brændt. Nu køber jeg det ovenstående, da alle de låse til sammen er billiger end at sætte den i stand igen.


  • #10   14. okt 2015 Jeg har kæde og skive med alarm fra Abus. Gav godt 2000 kr.

  • #12   14. okt 2015 den Mikkel i "3" har til salg er den jeg brugte ,meget fin lås og rimelig pris

  • #13   16. okt 2015 Scorede mig en 750 krs Abus skivebremselås til 200 her forleden :). Godtnok brugt men who cares.

  • #14   16. okt 2015 Lemminger, alternativt kan man også bruge en Abloy hængelås istedet for de der Squire :). Men man kan sagtens få de der billige GPS'er og så koble det op mod en kort service sådan at den regelmæssigt "pinger" et kort sådan at man holde øje med hvor at den befinder sig uden at man sidde og have en sms storm smiley

  • #15   17. okt 2015 Dante. Ja det kan man nok sagtens. Gider bare ikke det bøvl, regelmæssige smser på et taletidskort osv. Så hellere sms'e den, hvis den er væk og ellers ikke tænke over den. Ved også godt man kan sætte dem op til at sende en sms hvis den bevæger sig x meter væk fra x, men det skal man så også slå fra hver gang man kører.

    Har man en tung kæde og en skivebremselås vil jer personligt kun bruge trackeren hvis motorcykelen alligevel er væk.


  • #16   18. okt 2015 Lemminger: Og det er også fint nok. Hver person til sin ting. Er bare for doven til at gide og sende SMS'er og når/hvis uheldet så endelig er ude ender det bare med at jeg ikke huske kommandoerne jeg skal sende smiley

Kommentér på:
Låse til MC

Annonce