1.696 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

KOK-MC ApS??? KOK-MC ApS???

Hejsa. Jeg står og skal til at købe en ny mc. Jeg havde fundet den perfekte mc, der passede både pris og stilmæssigt. Det var en Yamaha Virago 250 som var til salg hos brødrende Jensen. MEN... så var det lige at jeg googlede dem og fandt flere personer der følte sig snydt af dem. Når jeg er inde på forhandlernes sider står der ofte at der er garanti eller reklamationsret i 6 måneder selvom købeloven siger 24 måneder og dette ikke kan ændres, hverken af kontrakter eller specielle aftaler. Er det virkelig størstedelen af mc-forhandlerne på nettet der prøver at tage røven på folk? Lidt irriterende når man betaler en stor portion ekstra penge for den sikkerhed man tror man får hos en forhandler... Nå, men før mit indlæg når roman-længde vil jeg stille dette spørgsmål: er der nogen her på sitet der har erfaring med KOK-MC ApS? Hvad enten det er gode eller dårlige erfaringer vil jeg meget gerne høre dem før jeg investerer flere års SU i en butik jeg ikke rigtigt kan finde nogen information om, udover det de selv har skrevet.
På forhånd tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• afhente skrald til containerplads 350 kr.
  • Electrician needed to put light fixtures up. 1.500 kr.
  • Enhver haveopgave 2.000 kr.
  • Rengøring 700 kr.
  • Flytte levende pumaer 570 kr.
  • Hæng spisebordslampe op 250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  KOK-MC ApS???
Kommentér på:
KOK-MC ApS???

Annonce