{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Chopper vinter projekter?
  • #2   17. okt 2015 Lyder spændende Brian

  • #4   17. okt 2015 Jeg skal snart igang med min intruder vs800 som skal have ny tank igen fra en Dragstar som skal bygges så lang at den går ud til bagskærmen.
    Så skal den have en bagsvinger fra en Vs1400 som både er bredere og længere.
    Nyt styr som jeg er igang med at bygge, det er 115 cm bredt.
    2 dobbelt ovale forlygter monteres.
    Højglanspoleret poleret gaffebro monteres.
    Rustfri lige rør istedet for lydpotter.
    Forbremse opgraderes med stålplader og en kaliber fra en gsx-r 750.
    Måske bredere fordæk.


  • #6   17. okt 2015 Det vil jeg gøre smiley


  • #8   17. okt 2015 Harleyunderhyler, jeg har da ikke skrevet noget med 200mm dæk? Men der er plads til et væsentligt bredere dæk end på en vs800

  • #9   17. okt 2015 Kommer lige med lidt rettelser i forhold til de fejl der desværre kan opstå når jeg bruger min tablet.

    Jeg skal snart igang med min intruder vs800 som skal have ny tank igen fra en Dragstar som skal bygges så lang at den går ud til bagskærmen.
    Så skal den have en bagsvinger fra en Vs1400 som både er bredere og længere.
    Nyt styr som jeg er igang med at bygge, det er 112 cm bredt.
    2 dobbelt ovale forlygter monteres.
    Højglanspoleret gaffelbro monteres.
    Rustfri lige rør istedet for lydpotter.
    Forbremse opgraderes med stålflex slanger og en bremsekaliber fra en gsx-r 750.
    Måske bredere fordæk.


  • #11   17. okt 2015 Det er ikke planen at der skal så bredt et dæk på i hvert fald den må også gerne være værd at køre på

  • #13   17. okt 2015 Jeg har lige bygget en bobber ud af en cmx 250 rebel.. Low budget - men er satme blevet glad for resultatet.. Med lidt snilde, hygge og div dele fra nettet, så kan man komme langt.. Er selv lykkelig for resultatet, selvom den er til den mindre side.. smiley

    Bare giv gas, inden for dit budget..


    profilbillede
  • #14   17. okt 2015 Er i gangmed at strippe min nyindkøbte Suzuki vs 700. 86 regner med at putte 15 kilo i den
    Nye riser- styr -potter- male Alufælger- white wall dæk- sænkningsfjedre - nye blink + baglygte customskærm


  • #15   17. okt 2015 Marcus b det ser fedt ud, små maskiner kan også være rigtig fede, det kommer jo an på hvordan man ønsker at bruge den.

  • #16   17. okt 2015 Terningen dejlig maskine og lyder som en spændende vinter du går i møde

  • #17   18. okt 2015 Vil lave en mini Harley ud af denne kineser smiley

    profilbillede
  • #18   18. okt 2015 Marcus - spændende smiley

Kommentér på:
Chopper vinter projekter?

Annonce