Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• TV mounting / hanging 600 kr.
  • Nedtagning af loftslampe som er ved at falde ned og pt hænger i én skrue 400 kr.
  • Loftspots slukker ikke 600 kr.
  • Lavt tryk på varmt vand bruser 1.000 kr.
  • Gravearbejde med minigraver, 12kvm 1.600 kr.
  • Rensning af tilstoppet afløb 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ATV, vægtafgift og forsikring??
  • #1   29. okt 2006 jeg ved den skal indreg. som bil .. og at du ikke må køre med hjelm (hvilket jeg syntes er hul i hoved) og at det er en bil .. så du må køre op til 130 på motorvej ...
    det med afgiften den er jeg ikke helt klar på

• #2   29. okt 2006 ok... uden hjelm??? De må da være tossede i låget de politikere.

• #3   29. okt 2006 Afgifts-reglerne for ATV er de samme som med en bil, Du skal nok også regne med at forsikringen ligger på samme niveau som en bil forsikring.

Det mest syge er hvis det er sådan en kinamodel der kun kan kører 55 km/t så må du godt suse rundt ude på motorvejen med den uden hjelm på.

Du skal dog sørge for at have en typeattest på den samt en EU godkendelses erklæring tror jeg den hedder, Dette vil synsmanden gerne se hvis den skal godkendes.

-Jesper

• #4   29. okt 2006 du må gerne køre med hjelm men skal ikke, jeg har prøvet en yamaha 350 på plade og det er skide skægt den kunne køre 130 ca og det er nok.men de er temlig dyre i registrerings afgift men det er jo klart alt der er sjovt=høj afgift de er ikke særlig dyre i forsikring har jeg ladet mig fortælle en yamaha 350 raptor koster 130.000 på nr plade men det er noget du vil skal du næsten ringe til john bille han ved rigtig meget om atv`er med eller uden plade mvh niels

• #5   29. okt 2006 Ok... mange tak gutter.
    Har faktisk kigget på ligepræcis sådan en raptor fra yamaha.... de er kanon fede.

• #6   29. okt 2006 http://www.billemc.dk/

Sverigesvej 10, 8660 Skanderborg, tlf. 86 57 97 07, fax 86 57 97 17, e-mail john@billemc.dk

• #7   2. dec 2008 www.rm-salg.dk kan både skaffe nye og brugte yamaha ind.reg som bil

• #8   2. dec 2008 Hehe - tråden er over 2 år gammel. Mon ikke Papa Doc har fundet ud af noget i mellemtiden? smiley

• Ronni S
    Ronni S Tilmeldt:
    mar 2010

Følger: 1 Svar: 1
    #9   1. maj 2010 du må gerne køre med hjelm hvis man selv ønsker det, men det er ikke et krav.!

Kommentér på:
ATV, vægtafgift og forsikring??

Annonce