777 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
4 Svar
Gul TL1000R Gul TL1000R
Den har været her inde på galleriet!!
Kan i huske den?? Hvad er der blevet af den??
Det var vidst en Lars T der havde den han er her hellere ikke mere som bruger eller noget...
Undrede mig bare...
0 synes godt om
okt 2004
Følger: 64 Følgere: 63 MC-er: 4 Emner: 17 Svar: 660
Jeg havde det sådan på et tidspunkt, og droppede dette site, men efter et par md. tænkte jeg: fuck det jeg gider ikke spilde min tid med at diskutere alt muligt plader med folk, eller STEMME på nogen, samtidigt med at jeg er ligeglad om der er nogen der stemmer på mig. Jeg bruger sitet til at hjælpe andre hvis de spørger om noget jeg kan hjælpe med, og ellers holder jeg bare øje med om der er nogen der kommer med nogle fede links til hjemmesider og filmklip.
Syndt for ejerne af siden at sådan en som jeg selv ikke syntes denne side noget seriøst, når man kan se hvor meget arbejde de har lagt i det...
Det er min holdning, og måske også Lars´s...
Jannik...
jan 2004
Følger: 20 Følgere: 19 MC-er: 3 Emner: 54 Svar: 506
Man kan jo bare lade være med at deltage i alt det fis...
Ang Lars T er det bare det at hans mc er slettet, hans bil er slettet og hans båd er slettet og han er hellere ikke bruger eller noget mere... Naturligvis helt ok virker bare lidt underligt...
jan 2005
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 25
Ej spøg til side - jeg har vidst får min dosis bil/mcgalleri.dk for flere år, så derfor slettede jeg mine biler og MC - båden er der nu endnu http://www.baadgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=7
Jeg syntes der er lidt for meget børnehave over det - Bilgalleri bære meget præg af at langt over 75% er under 20 - kan ikke stave, ikke argumentere, ingen saglig kritik osv - her med ikke sagt at alle på 20 og under er dumme.
kald mig bare kedelig, men jeg er nu mere til noget sagligt det meste af tiden og ikke alt det plattte - ikke at jeg ikke kan være en drengerøv men det kan også blive for meget..
Jannik du har gang i noget af det rigtige med at du gerne vil ha at mcgalleri bliver et mere seriøst site, men se det fra ejers side - han/hun er jo mest interreseret i så meget trafik som overhovedet muligt grundet bannerne - så derfor er sag/fagligheden jo begrænset..
men man kikker jo gerne forbi en gang imellem.. :o)
Den gule blev iøvrigt ikke solgt selvom jeg havde et bud på 62k for den - men jeg kunne bare ikke skille mig af med den
Lars
okt 2004
Følger: 64 Følgere: 63 MC-er: 4 Emner: 17 Svar: 660
Tak for det Lars, det var rart at høre at jeg ikke var helt galt på den, og det var nu engang ikke for at tømme tanken for galde at jeg skrev som jeg gjorde, men fordi at jeg selv har været der...
Lars: du skulle kikke lidt nærmere på www.svrider.dk
Det er godt nok en sv side men vi har da en enkelt "pre-sv" derinde i forvejen. (Hønse på TL`S)
Jannik...
Gul TL1000R