1.854 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

Stivstellet VT600 Shadow? Stivstellet VT600 Shadow?

Er der nogen her inde som ved, om den populære lille VT/VLX 600 har været lavet i en stivstellet udgave?

Jeg har en bekendt, som har en sådan stivstellet Shadow. Han påstår selv at det er et originalt stel - altså fra fabrikken stivstellet, og at er kun skulle være en 2-3 stykker af dem i DK. Jeg kender ikke selv til en stivstellet udgave, og tænker at den må have været bygget om på et tidligere tidspunkt?

...sagen er så den, at han væltede på den her den anden dag! Han slap selv heldigt med en brækket finger, tå og nogle knubs. Motorcyklen er straks være. Smadret tank, flækket motorblok, bukket forgaffel, ødelagte skjolde osv...den er død!

Han har i forvejen en 3-4 andre motorcykler, og tror ikke han vil ofre tid og penge på at genopbygge den...

Det er nu jeg syntes det bliver lidt interessant! For HVIS det rent faktisk er en "rigtig" stivstellet Honda Shadow, så må den i så fald være sjælden og ret spændende. Og så kunne jeg måske godt være interesseret i at købe de sørgelige rester (såfremt at stellet ikke er helt fucked up) og bruger min egen Shadow som doner.

Er der nogen som kender noget som helst til en stivstellet Honda Shadow?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Beskæring af buske/træer 1.000 kr.
  • Moving mattress up to loft 250 kr.
  • Vask af 3x hovedtrappe til 5'te sal og rengøring af gårdtoilet 700 kr.
  • Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stivstellet VT600 Shadow?
Kommentér på:
Stivstellet VT600 Shadow?

Annonce