884 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Billig forsikringer.... Billig forsikringer....

Hej...
Jeg tænkte på, hvor er den billigste ansvars forsikring? dvs... hvilket forsikrings selskab er den billigste?

Ved (selvfølgelig) godt at prisen varierer kraftigt afhængig af: alder, hvor meget anciennitet man har og hvilken maskine...

Mvh Dennis S
Ps: er 22, og er første gangs køber (zxr 750)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rådgivning støbning gulv 205 kr.
  • Rengøring af hel lejlighed 900 kr.
  • Ophæng af ting 400 kr.
  • Løse skabslåger 830 kr.
  • 3 Ikea køkken overskabe 350 kr.
  • Installation af vaskemaskine 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Billig forsikringer....
  • #1   1. nov 2006 Kan anbefalle GF, ellers se her: (link fjernet)

• #2   1. nov 2006 Jeg har selv gf forsikring og giver ca 1500kr i ansvar.

Men prøv at søge på forum. Da dette emne er oppe næsten hver eneste dag.

• #3   1. nov 2006 Gf

• #4   1. nov 2006 Hej Dennis.

G.F kan anbefales.... Men ved ikke helt med din alder???

Har du købt en ZXR eller vil du købe??? Har nogle stykker...! Både 400 og 750...! Alle meget pæne maskiner...!

• #5   1. nov 2006 7.686 i Tryg

• #6   1. nov 2006 Har købt én...
    Ellers mange tak Søren!!!

Nå, har lidt at gå efter...!
    Tak for info
    Mvh Dennis S

• #7   1. nov 2006 Smider du ikke lige et par billeder på og noget tekst her så vi kan se "dyret"....

• #8   1. nov 2006 Jeg er lige skiftet til fair, der skal jeg give 5900 for ansvar og kaskopå min Mc, jeg flyttede fra top danmark hvor jeg fik 20% rabat fordi jeg meldte mig ind i Mc Touring og der gav jeg 7400. Jeg har også hørt hos Gf men de ville kun give mig en ansvar, selvom at jeg både ville flytte indbo, ulykke og bilforsekring. Jeg er 23

• #9   1. nov 2006 GF er somregel billigst på ansvar alene, tror deres max. pris er 4xxx og for det meste ligger det på 1200-2400 kr.

Angående kasko, husk at mange selvskaber har 20% selvrisiko ved tyveri. Det er absurt dyrt og jeg kan ikke forestille mig nogen bilejere der ville acceptere dette, men de fleste MC ejere ser ikke ud til at skænke det en tanke før cyklen en dag er væk.

• #10   1. nov 2006 Jeg har min ansvarsforsikring hos fair, og der giver jeg 2300 kr om året. Jeg synes det er megadyrt for at forsikre min "mini-ged", men det var faktisk det billigste. Codan ville slet ikke tale med mig og alm. brand, topDK etc ville have mellem 3000 og 5000....

Skal lige siges jeg er 22, førstegangskøber og har ingen anciennitet.. Men det bliver altså dyrt første gang man skal forsikres...

• #11   1. nov 2006 claus R. Da FDM forsikring hørte om min MC gik de helt i egensvingninger og påstod at sådanne en kunne de absolut ikke forsikre ,men alle mine andre køretøjer mm ville de gerne overtage. Det er da ikke seriøst , enten laver man forsikringer eller også gør man ikke , så jeg blev i TOP D med ca 8000kr pr år (9mdr) er super elitebillist *S*

• #12   1. nov 2006 1400 for min gsx600f og jeg er 23 .. med 2½ år anciennitet.
    Jeg har ved GF.

Det gode ved gf er nemlig også at præmien falder mærkbart de først par år.

Kommentér på:
Billig forsikringer....

Annonce