{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.047 visninger | Oprettet:

Årets første tur i frostvejr... {{forumTopicSubject}}

og nu er der bare 5 lange kolde mørke måneder tilbage... Dejlig lang tid til at nusse om Kawaen, nåede alligevel at runde 11000km siden den kom på gaden d. 1 April(altså minus de 8 uger hvor den var smadret) og heller ikke en eneste bøde til mig i år... HELDIGT ;o)

Så i dag fik jeg den gamle rådne honda på gaden, og den køre præcist som jeg husker den... ;o) Det skal nok blive sjovt når der kommer rigtig sne...
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=10673

God Vinter til alle

/Rumle


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Årets første tur i frostvejr...
  • #1   1. nov 2006 Var også en tur langs idag da jeg var nødt til at slytte cyklen over i en anden garage... det var med jeans, sokker, sko, mc-jacke i sommertrim og et par tynde sommerhandsker og JA TAK det var koldt... men dejligt alligevel smiley

  • #2   2. nov 2006 kan så fortælle at finn har cyklet på p.m møllers vej i århus...de gamle kasernebygninger er jo lige til at genkende:) man er vel post


  • #3   2. nov 2006 Selvfølgelig kører du CX'er om vinteren - Güllepumpen er blandt de få rå, der sagtens kan klare vinterkørsel. Den er som et Duracell batteri: It keeps on going and going and going and...
    Min CX'er kører jeg også stadig på. Vejrudsigten siger jo kun et par dage nattefrost og så ryger tilbage på +10 dagstemperaturer.


  • #4   2. nov 2006 Ja jeg har også sat Benellien i hi og taget hul på sæson nr. 2 på MZ'eren - godt der er opfunder varmehåndtag og thermo foer.....

Kommentér på:
Årets første tur i frostvejr...

Annonce