1.100 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Ny mc klub for Enduro freaks. Ny mc klub for Enduro freaks.

Nogle få gode mænd m/k, søges til at være med til at opstarte Enduro kørefællesskab i det Østjyske. Om det skal udvikle sig til en regulær Motorcykeklub, må tiden vise, men det tænker jeg. Jeg selv har mere end 13 års erfaring i mere tradionelt orienterede mc-klubber. Det kan måske også bruges her. Jeg kører selv en Yam Ténéré, og eneste krav til optagelse, er en indregistreret Terrængående mc. Mærke og størrelse er helt ligegyldig. Skriv eller ring mig på 51575654 for en lille snak. Navnet på forehavendet, er noget så dansk som PATRULJEN MC. Søg evt. gruppen på Facebook, og ansøg om medlemskab, hvis du vil være med til at skabe noget nyt her i Østjylland. De bedste Enduro - hilsner Prebz

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • montering af induktionskogeplade 1.000 kr.
  • Elektriker 760 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny mc klub for Enduro freaks.
  • #1   4. nov 2015 Mega fedt! Jeg ringer når jeg får købt mig en 2 smoker smiley

• #2   4. nov 2015 Den der Facebook gruppe - Er den oprettet ?

• #4   6. nov 2015 Prøver også her...

DU har en XTer., det er en fed maskine, men det er en offroader, ikke en enduromaskine.
    Hvilken glæde har du i at køre med et 95 kg 2takts endurojern på grus og skovspor og hvilken glæde har ejeren af en enduromaskine af dig i skovbund og mudder til op over begge ører?
    Hvad vil du med endurofreaks?
    Tjek lige ud hvad det er... smiley

• #5   6. nov 2015 Helt korrekt Henrik og good point!!... ordet enduro er måske ikke korrekt, men terrængående maskiner ville dække bedre. I tidligere klub jeg kørte i, var der både choppere - cruiserer og hysteriske racer-jern.. Klubsammenholdet skabte klubben.
    Gert - ja, siden er oprettet. Flere har dog kommenteret den er svær at finde??? den er helt offentlig lidt endnu.
    Skulle nogle være interesseret, må de gerne kontakte mig som der står i oplægget.

Kommentér på:
Ny mc klub for Enduro freaks.

Annonce