561 visninger
|
Oprettet:
Styling/reservedel??? {{forumTopicSubject}}
Godaften folks!
Lige et godt spørgsmål... Er indehaver af et stk. seatcover til min yams R6 årgang 2000 og går lidt og overvejer at finde en der måske gider til et sæde!! Men hva søren kalder man et seatcover? i hvilken af disse klasser befinder dette sig i? :o)
Mvh.
Anders J-dag
okt 2006
Følger: 13 Følgere: 11 Emner: 61 Svar: 643
okt 2005
Følger: 23 Følgere: 22 Emner: 52 Svar: 977
okt 2005
Følger: 23 Følgere: 22 Emner: 52 Svar: 977
okt 2006
Følger: 13 Følgere: 11 Emner: 61 Svar: 643
Ja overvejer at lave en bytte annonce men ved ikke i hvilken forum jeg skal i lægge min annonce? Men er det dumt? er der stor forskel på priserne?
dec 2005
Følger: 236 Følgere: 251 MC-er: 5 Emner: 509 Svar: 9.864
de seatcoveres er der tit spurgt efter .
i marked og så under styling .
dec 2005
Følger: 236 Følgere: 251 MC-er: 5 Emner: 509 Svar: 9.864
okt 2006
Følger: 13 Følgere: 11 Emner: 61 Svar: 643
Umiddelbart hvor finder jeg så det billigeste sæde?
dec 2005
Følger: 236 Følgere: 251 MC-er: 5 Emner: 509 Svar: 9.864
evt lc-racing i rønnede v næstved .
eller på
www.ebay.de
dec 2005
Følger: 236 Følgere: 251 MC-er: 5 Emner: 509 Svar: 9.864
du har altså et sæde og vil ha`et cover kan jeg se
det fremgik som omvendt i din tekst syntes jeg .
men stadig mit svar er det samme
jul 2004
Følger: 126 Følgere: 140 MC-er: 8 Emner: 372 Svar: 1.535
Hvis du skal af med dit sædecover så mangler jeg lige sådan et- hvad skal den koste?
Jeg har da et sæde hvis vi skal ud i noget byttehalløj
Mvh
Rolf
20931381
Styling/reservedel???