1.396 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

Beklædning! Beklædning!

Hey hey...

Jeg skal snart have anskaffet mig noget udstyr... skal bruge det ved køreskole og så på MC jeg skal lige så snart jeg er færdig med kortet...

Det bliver mest by kørsel da det bliver en 125'er ... hvad har folk at sige? Vil have fuldt udstyr og det skal ikke være sådan noget billigt der slår en ihjel lige så meget som hvis man ikke havde noget på smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af tagplade 1.200 kr.
  • Udskiftning afdørhåndtag til altandør 1.200 kr.
  • Altandør 1.150 kr.
  • Tætning af ovenlys vinduer 1.000 kr.
  • Ophæng af stort spejl i opgang 500 kr.
  • Hænge TV op, hænge hylde op og hænge gardiner op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Beklædning!
  • #1   10. nov 2015 Køb det rigtige første gang istedet for at købe noget billigt du alligevel ikke gider til næste år.
    Det er nok et textil sæt du skal ud i som det første sæt, senere kan du også kigge efter et lædersæt, som er lidt mere sikkert og rart at køre i når det er varmere.
    Du er nødt til at tage ud og prøve noget forskelligt, så du finder det sæt der passer dig bedst. der skal ikke være plads til at køre med islandsk sweater og andet under tøjet, men du skal have plads til et rygskjold. Kig feks på Rukka, Dane, Alpinestars, Ixcs, Spyke og Halvarson.

• #2   10. nov 2015 Nogle gode forhandlere? gerne i tyskland da det er lidt billigere.

• #3   10. nov 2015 Hein-Gericke ved Scandinavien Center, men prøv lige de lokale først, det kunne jo være de er klar på et efterårs tilbud, feks Rydbergs i Aidt, Ry mc, Jensenog CVP i Horsens, Larsen i Lystrup

• #4   10. nov 2015 Alt mit er købt ved FC moto

• #5   10. nov 2015 Jeg havde en Roleff dragt fra Thansen til at starte på. Har lige købt mig en Dainese Laguna Seca dragt som jeg ikke er et sekund i tvivl er langt bedre. Den sidder så meget bedre, og kvaliteten er langt federe.

Brugt læderdragt kan erhverves til fine penge. Bare find noget der ikke har været nede og ligge.

• #6   11. nov 2015 Jeg købte mit første sæt brugt, og sparede en del der smiley Og det så ud som nyt smiley mine støvler og sko, handsker og hjelm er dog nye..
    Og vil ha ny hjelm til 1.1 og så smide de to gamle ud, da jeg pt har 3..

• #7   11. nov 2015 Har en kammerat ved Brdr. Jensen i Horsens men syntes generelt de er for dyre.. og har intet imod at tage turen til Tyskland så det kan jeg lige så godt smiley

• #8   11. nov 2015 Så lige du er 16? Så der jo lidt tid endnu smiley

• #9   11. nov 2015 heheh ja det er der... Men kører så meget med mennesker hele tiden at jeg snart skal ud at have mit eget...

• #10   11. nov 2015 Ahh sådan smiley

• #11   11. nov 2015 Louis i Kiel. Polo motorrad sammesteds og bikeroutfit ved oeversee.

• #12   11. nov 2015 Men Ellers ka du ko prøve en roleff jakke ved t-Hansen og se om de findes billigere online.

• #13   11. nov 2015 Hvor høj er du og hvad vejer du? Jeg har et sæt Roleff der passer 185-190 og 70-75 kg. Er selv 193 og 80 kg og kan passe det.

Jakken er M, bukserne er L. Er som nyt, har aldrig været nede og ligge.

• Jan S
    Jan S Tilmeldt:
    feb 2015

Følger: 10 Følgere: 3 Svar: 61
    #14   11. nov 2015 Hvis du kommer til Fredericia så besøg Storgaard Wear - X1.
    Stort udvalg- rimelige priser og udsøgt betjening.

Kommentér på:
Beklædning!

Annonce