Tomgangs dyse blændet af?? {{forumTopicSubject}}
Er der nogen der kan forklare hvorfor man har valgt at blende dysen af? Som man kan se på billedet er der sat en gummi prop i uden gennemgang. Dysen sidder stadig inde bagved.
Karburatoren blev skilt ad fordi cyklen gik dårligt. En nål var knækket samt falsk luft så der var jo en årsag. Den gik godt over 8000 rpm. Cyklen er blevet kørt ind på rulle felt af tidligere ejer. Nålene er anderledes end std og er hevet helt, dyse er 8nr større, men tomgang er std dog blendet af. Har man valgt at blende tomgangs dysen af fordi der er blevet sat nye nåle i som ikke passede. Der er tale om en std gsxr 400.
Tidliger ejer sagde den gik godt indtil den havde stået en længere periode. Den går stadig godt, dog først efter 7-8000.
nov 2011
Følger: 1 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 9 Svar: 237
feb 2006
Følger: 177 Følgere: 166 MC-er: 10 Emner: 207 Svar: 12.551
jan 2012
Følger: 7 Følgere: 15 MC-er: 3 Emner: 11 Svar: 814
maj 2008
Følger: 15 Følgere: 15 MC-er: 2 Emner: 102 Svar: 2.509
nov 2011
Følger: 1 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 9 Svar: 237
jan 2012
Følger: 7 Følgere: 15 MC-er: 3 Emner: 11 Svar: 814
feb 2006
Følger: 177 Følgere: 166 MC-er: 10 Emner: 207 Svar: 12.551
Tomgangs dyse blændet af??