929 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Bil(TOSSE)galleri!!!! Bil(TOSSE)galleri!!!!

Har lige været inde på bilgalleri og kigge, og jeg håber virkelig ikke at denne side bliver ligeså useriøs, latterlig og barnlig som den er derinde. Man skulle tro at de kun var 14. De kunne måske ændre navnet til DUKKEGALLERI, og så kan de sidde og lege med dem istedet for.
Måske de skulle nøjes med at lege med legobiler istedet.
Jeg er glad for at denne side er så seriøs som den er, men prøv lige at slå et smut forbi og lad mig høre om det bare er mig det er galt med.
Hvis det er det må jeg jo bukke mig i støvet, men denne side virker heldigvis mere voksen.

Claus.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Beskæring af buske/træer 1.000 kr.
  • Moving mattress up to loft 250 kr.
  • Vask af 3x hovedtrappe til 5'te sal og rengøring af gårdtoilet 700 kr.
  • Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bil(TOSSE)galleri!!!!
  • #1   29. jan 2005 Jeg har min bil derinde, og jeg må sige at det ER barnligt!.
    Jeg har den holding at man godt kan se hvor umodne 18 åriet nybilister er..

Jeg er glad for at det trods alt er flertallet af Motorcykelister der er mest modne.
    For hvis man sammenligner sagligheden og seriøsiteten på benny/brian what ever, kontra folk der elsker sin motorcykel ja så er der i mine øjne ingen tvivl..

• #2   29. jan 2005 Det glæder mig at høre (så slipper jeg også for at bukke mig i støvet).
    Jeg kan kun give jer ret ang. seriøsiteten herinde og håber virkelig at det fortsætter sådan, men efter min mening virker de 18 årige mc´er, faktisk også mere voksne end de 18 årige bilister. Respekt til jer herfra.
    Lad det fortsat være en fornøjelse at være herinde :o)

Claus.

• Anders T
    Anders T Tilmeldt:
    jan 2005

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 9
    #3   29. jan 2005 Hej gutter, Claus og alle andre.

Hvor er jeg glad for at opleve, at det ik kun er den ældre del af børnegalleriets puplikum, der har det på denne måde. Jeg selv er ivrig bruger af BG, da jeg har fået en del råd og vejledning af folk derinde fra men magen til kaos, karakterræs og tilsvininger af hinanden skal man lede længe efter. Det lader til at folk glemmer hvad det handler om, netop den fælles interesse for køretøjerne. Istedet går siden hen og bliver en potensforlænger til pupertestknægte som kævles om hvem der har den største og hurtigste.....bil!

Jeg håber at I her på motorcykelgalleri vil gøre alt for at typer som de ovennævnte får en pæn besked om at opføre sig lidt mere voksent, hvis/når I oplever det herinde, jeg kunne ønske der var andre der ville gøre det på BG.

Stor respekt til Jeres måde at skrive på og være på herinde, forsæt endelig den gode stil. Stor respekt herfra...

Mvh. Anders

PS: Jeg må snart have mig en cykel, så jeg kan deltage...
    PPS: Min bil kan ses på:
    http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=15157

Kommentér på:
Bil(TOSSE)galleri!!!!

Annonce