{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  afgift forløb
  • #1   7. nov 2006 Ring til Skat og be' om en blanket til forhåndsvurdering. Den sender du ind, og du får af vide hvad afgiftsdepositum er.
    Til Told syn og reg. syn med den. Bliver lavet på samme tid. Her bliver MC'ens stand sat til Under middel, -5% i afgift. Middel eller over middel +5% i afgift.
    Så skal du til skat med synspapirene og betale depositum, og så på motorkontoret med synspapir og forsikringbevis, og du går derrfa med en nr.plad. Efter et par uger dumper den endelige afgift ind af døren, med enten et girokort eller en check. Du kan klage hvis den er for høj og kræve en vurdering af den.

/
    Jesper

• #2   7. nov 2006 Hej Jesper
    Det var i gamle dage, i dag er det synsmanden der sætter den efter under middel, middel, og over middel og så betaler du afgift, sværre er det ikke i dag. Og jeg har selv haft til forhåndsvudering og aldrig hørt noget, ringet der ind og fået af vide at det har de ikke folk til mere.
    Hilsen Flemming
    www.balfumcimport.dk

• #4   8. nov 2006 Flemming: Jeg skriver jo netop det er til synet den får vurderingen over/under middel. Iflg Skat kan man stadig godt i tilfælde af klage over afgiften få den vurderet.

/
    Jesper

Kommentér på:
afgift forløb

Annonce