{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.084 visninger | Oprettet:

Police Car vs. Bike {{forumTopicSubject}}

Politibil overholder ikke sin vigepligt (åbenbart med vilje?) og rammer motorcyklist, der kommer i høj fart kørende forbi et samlingspunkt for mc-folk. Forsamlingen går efterfølgende amok på politibilen.

http://www.youtube.com/watch?v=FUneG1s1GP0

Så vidt jeg kan se, er han stadig i live. Det ser ud til, at han blinker med øjnene en gang imellem, mens hans krop har det ikke godt efter sammenstødet. Det kan selvfølgelig også være en refleks. Om han overlevede vides ikke.

Det er svært at se, men politiet gør det umiddelbart med vilje (der er åbenbart dødsstraf for høj fart på den strækning), og de vælger heller ikke at hjælpe til. Muligvis af frygt for selvjustits blandt mc-folkene.

Hvad er jeres indtryk?

K.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Police Car vs. Bike
  • #1   10. nov 2006 Meget skræmmende!

  • #2   10. nov 2006 FUCKING LORTE PANSERE !!!! hvis vi går ud fra at det er med vilje så synes jeg alt mindre end en offentlig lynchning er for lidt !!!

  • #3   10. nov 2006 Det ligner jo lige frem at politibilen kører ud bevist fordi han kan se mc'en kører for stærk, at han så rent faktisk bremser da er ude midt på vejen smiley

  • #4   10. nov 2006 Altså - jeg har meget svært ved at forestille mig, at de gør dette med vilje. Bemærk, at MC-en der bliver ramt, faktisk kører langt hurtigere end de andre og kommer forbi dem i det øjeblik politibilen kører ud. De forsøger faktisk også at svinge helt ind i det yderste spor - de er der sådan set også.

    Jeg tror, at betjenten har kigget en gang og set fri bane, tøvet lidt og så kørt uden at kigge en gang til. Masser af ulykker med stor hastighed hos den ene part sker netop sådan. "Der var jo ingen, og så var han der lige pludselig".

    Skylden/ansvaret er let at placere, men derfra til at tale om forsætlighed - der er sandelig langt!

    Jeg kan godt forstå, at strisserne her ikke skal ud af bilen, inden der er flere til stede!

    Men skræmmende - det er det!


  • #5   10. nov 2006 Kim(6920Videbæk) O

    Rolig nu..

    Det fremgår jo klart af videoens lydspor at det ikke er i DK...

    Tror næppe at de gør det med vilje dog, som Knud også er inde på så er det et typisk uheldsscenarie, bilisten har orienteret sig og kører ud og imens er MC'en kommet så tæt på at en ulykke er umulig at undgå...


  • #6   10. nov 2006 Ja det ses at det er i Tyskland, men de skulle have rullet bilen rundt og pryglet de syge idioter! Og hvis det ikke var med vilje, skulle de prygles alligevel..

  • #7   10. nov 2006 Hvis han havde kørt den hastighed han måtte, var ulykke aldrig sket.

    Man kan køre stærk på en bane, ikke på offentlig vej hvor der går børn og gamle mennersker.

    Var her i sommer vidne til en person fra Street Fighters i Næstved, der kørte fra en patruljevogn med over 230 km/t, og var ved at påkøre en cyklist. Hvorfor gør folk sådan nogle dumme ting, hvorfor ikke bare stoppe og tage imod den bøde!

    Ingen tvivl om at politibilen har ubetinget vigepligt, men man må gerne bruge sin sunde fornuft engang imellem.

    Nemlig ja


  • #8   10. nov 2006 Det er vel ikke uovervejer at udføre sit arbejde. Og man skal vel stoppe hvis politets anmoder om det, hvorfor prøve at køre fra dem, det er sga da UOVERVEJET!

    Det er vel lidt det samme som et postbud der ikke tør dele post ud!

    Synes heller ikke der står Polizei elller hvad det nu hedder på politiets rygmærker, det lyder mere som et Østland.


  • #9   10. nov 2006 Uha... Jeg har set starten af det klip før - skræmmende at se resten.

    Jeg tænkte den gang på om politimanden mon var stiv, men skal man tro den test de laver i klippet så var han helt appelsin fri.

    Måske er det fra et af de baltiske lande, Polen ect..
    -Der må være en herinde som kan høre det?

    E


  • #10   10. nov 2006 Mener ikke jeg har nævnt ordet køre for hurtigt Mikael P, men det kan være i alle situationer. Kan bare ikke forstå hvorfor folk ikke bare stopper, så slipper man jo for en eftersættelse der måske ender galt.
    Det er vel ikke politiets skyld at folk ikke overholder reglerne.

    Er der glad for jeg ikke er politibetjent, folk gør jo bare som det passer dem. Men vil da gerne se et samfund uden, det må jo være dit perfekte samfund hvor du kan gøre som det passer dig.

    Men tænk over alle de personer der bliver dræbt i trafikken osv. Men du er jo ligeglad " med om de gør deres arbejde i den sammenhæng" FLOT sagt.


  • #11   10. nov 2006 MARTIN Q: Nu må du jo lige klappe hesten "" Vi er enige om at det IKKE er politiets skyld at folk ikke overholder reglerne, men i mange tilfælde er eftersættelser IKKE løsningen, det skaber en panik situation, både hos den der eftersættes og dem som befinder sig omkring situationen og så er det pludselig at det bliver farligt. Der er jo en grund til at vi har nummerplader på og i mange tilfælde vil en "diskret" eftersættelse nok også gøre det lettere for politiet at fange forbryderen.

    Selve videoen gider jeg ikke kommentere mere, jeg finder den dybt dybt afskyeligt, har selv stået i situationer hvor folk har været hårdt kvæstede og det er virkeligtr noget som sætter sine spor.


  • #12   10. nov 2006 Hmm, ja vi bliver jo nok ikke lige enige, men jeg giver en øl hvis i kommer til Næstved, HÆHÆ.

    Tror jeg vi køre en lille tur på min gamle kawa, solen skinder her på Sydsjælland!

    Ses på grillen


  • #13   10. nov 2006 Qvist, Din korrupte strisser!!!
    Du havde sat efter på kawa-stjerne bare for at få en lovlig racer tur ud af det smiley


  • Morten !
    Morten ! Tilmeldt:
    jul 2006

    Emner: 4 Svar: 63
    #14   10. nov 2006 Hvad land er det ?

  • #15   10. nov 2006 Her kan man også se politiet gøre noget godt...
    NAAAASSSSS!!!!
    http://www.youtube.com/watch?v=LKFqpZ17H_w&mode=related&search=


  • #16   10. nov 2006 Eftersom der står polizia bag på grisens jakke er det nok italien kunne jeg forestille mig...

  • #17   10. nov 2006 kent, det ser også underligt ud, det ham på mc´en gør... det er somom han vil stoppe i det spor han er i...

  • #18   10. nov 2006 Jeg tror, det muligvis er fra Rumænien

    Policija, står der, så det er romansk/latinsk sprogstamme, men ikke spansk, fransk eller italiensk. Farverne på bilerne ligner tyske panserbiler, men det er bestemt ikke tysk.

    Vatslav-er der andre østeuropæiske lande end Rumanien, hvis sprog er romansk/latinsk? -jeg mener det ikke.


  • #19   10. nov 2006 nah, policija. Tror nu mere det er noget ovre fra øst europa. Lyder også lidt russisk agtigt, hehe. kan være Vatslav kan hjælpe? smiley


    Om det er med vilje ved jeg ikke... Det eneste jeg bider mærke i er bremselyden (eller er det acc. lyd??), hvilket kunne tyde på at betjenten panikkede og ombestemte sig.

    Prøv og se en anden film her fra Youtube.
    http://www.youtube.com/watch?v=IIP7JZsaxIM&NR
    Den viser jo tydeligt, hvor hurtigt det kan gå, selvom man har set sig for.


  • #20   10. nov 2006 Henrik:

    Helt korrekt, og jeg er nærmest overbevist om,at det er det, der sker for strisseren her. Som sagt tidligere - det er hans skyld/ansvar, men det er fandeme ikke det samme som, at det ikke er et uheld.

    Vi skal heller ikke glemme, at han sidder og ser på et antal andre MC- er, der kommer kørende et stykke derfra, og så blæser en forbi med MEGET højere hastighed!!!!

    Grim ulykke - Men Ulykke!!!


  • #21   10. nov 2006 Svine streg - Det er da tydligt med vilje man kan høre den speeder !!!! Santan en der lige skulle have haft en gun og tømt den ind i paser bilen - så kunne han se hvor sjovt det var - ca samme sansynlighed for at blive slået ihjel.

  • #22   10. nov 2006 Det er Polen

  • #23   10. nov 2006 Kent's link - typisk eksempel på "kigge ullykker"

  • #24   10. nov 2006 Komentat til Martin KFFK
    Det kan sku aldrig være okay at sætte nogens liv på spil for at stoppe dem for fart - få nummer pladen eller glem det... Den er ikke længer - sikker hed frem for alt. De har jo så meget video udstyr alligevel, brug det og lad være med at jagte folk. Den bemærkning om at folk bare kan lade være pisser mig af - det er vores naturlige instinkt af stikke af - Ja er man soldat er det ens pligt!


  • #25   10. nov 2006 ja ja hvis det var et af jeres børn som blev ramt af en hurtig motorcykel, er det så okay
    for mig at se står der masser af andre mc som nyder at se det uheld, de kunne jo have gået over og stoppet politiet inden uheldet


  • #26   10. nov 2006 Villy - Du får da ikke mc til at køre langsommer ved at slå nogle stykker ihjæl ved at køre ud foran dem. Får bare nogle sure folk som arangere likvidering af den betjent der kunne være så fej eller dum - han kunne jo stille sig ud og pege. Evt med et kamara.
    Hvis mc er på vejen så burde børne være sikker - de skal jo ikke være på vejen, vel.


  • #27   10. nov 2006 Mikael P:

    Sorry smiley

    helt ærligt - jer tror, at hverken du eller jeg ville være stået ud af den bil i det miljø, hvis en af os havde forårsaget den ulykke - som jeg er overbevist om, at det er.

    De strissere i bilen sidder i en mildest talt forbandet situation - de får den aldrig af lystavlen!!!

    Det her er ikke en forsvarstale - det er en simpel følgeslutning.


  • #28   10. nov 2006 Kommentar til Rasmus (Egtved) J

    Nu er det sådan med det danske system, at bare fordi det er din eller min motorcykel, er det jo ikke bevist at det er os der kører på den!
    dvs. at man skal tages på hjul for at kunne blive straffet, og det er nok derfor en del MC'er altid prøver at stikke af!!!!!

    Min naturlige reaktion har da aldrig været, " nu kører jeg fra politiet", men om jeg er unormal må vi lade lægerne vurdere.

    Børn burde også rigtig nok færdes på et fortov, men når man spiller bold eller cykler, så siger det splat!!!!!!
    Bare fordi en tumpe af en MC'er måske køre spirituskørsel, og prøver at stikke af fra en Mondeo med blåt blink! Kan slet ikke forstå dem der kan se det logiske i det.

    Derfor mener jeg kun man skal fyre den af på en bane, ikke på en villavej.

    Ved godt alle ikke deler disse holdninger, men tror kun det er få der ikke gør. Håber jeg.


  • #29   10. nov 2006 UTroligt saa fjendske mange folk er her paa galleriet overfor politiet. De proever sikkert bare deres arbejde.

    Og tror nu heller ikk de goer det med vilje, men fordi det er en politi bil saa flipper folk helt ud herinde. Hvis det havde vaeret en hvilken som helst alm. civilbil var det jo bare et uheld....eller hvad???
    En ulykke er en ulykke. Og hvem kan ikk overse en MC (som ligger og koere paa baghjul, dvs. lygten peger op i luften) paa 1 km afstand. Men fordi han koerer 200+, paa en vej hvor graenser nok er 60-70, er han henne ved bilen faa sekunder efter.... Det kunne sku da ske for alle. Incl dig og mig


  • #30   10. nov 2006 Det ser ud til at det er et sted i Rusland, de taler vist russisk i den video. (hvis ikke jeg tager for meget fejl)

    Jeg ville tro personen overlevede, da sidst i videoen siger/snakker de om at han er okay. (efter omstændigheder)



  • #31   10. nov 2006 den hvide boks politiet viser til aller sidst i klippet hvad er det ?

  • #32   10. nov 2006 Na ja, eller i Polen som Steffen N siger. Måske er det derfor jeg kunne forstå lidt af hvad de sagde smiley

  • #33   10. nov 2006 Nichlas -
    Ligner en alkhometer


  • #34   10. nov 2006 Woot! smiley

    Hvad sker der lige der!?!

    Fatter da ik hvorfor folk ik smadre bilen, slæber betjentene ud på vejen og gir dem et lag tæsk! Fucking pansersvin!!

    Men RIP da til føreren smiley




  • #35   10. nov 2006 Gu gør de det da med vilje... Man kan høre dækhvin lige da politibilen kører ud, så det har da være 100% med vilje

  • #36   10. nov 2006 First of all har jeg læst alle de indlæg der er til videoen forleden. Det foregår i Lithauen.
    Eet sted står der at manden overlever. Senere skriver samme mand at han døde på sygehuset.
    Jeg synes desværre det virker lidt som om politiet med forsæt sætter igang (man kan endda høre hjulspind).
    De betjente der ankommer virker utrolig overlegne og ligeglade. -Tænk en mand ligger og er ved at dø og man står bare og sparker til sten i jorden.
    Jeg synes det er skræmmende. smiley
    MCisten har kørt for stærkt men derfra til at slå manden ihjel ved måske at ville forskrække ham.. Det gav mig sgu også en lille klump i halsen. Har ikke prøvet at google det. For at se om manden overlevede. På sin vis ligegyldigt. Man kender ham ikke. Eller er det? Han er jo een af vores. Han er biker.
    Den holdning og arrogance betjentene udviser mødte jeg så sent som igår i Fredericia. Mødte en betjent som tog imod mig for 10 år siden da jeg havde fået et glas i hovedet. Havde fået 10 sting i ansigtet og ville selvfølgelig anmelde det. Arrogant siger betjenten - "du vil da ikke anmelde de småskrammer". Sådan et dumt svin.
    Samme mand mødte jeg som sagt i går sammen med sin kollega. Med en holdning der tangerer "frygt os", vig til side. Gør plads her kommer vi. Vi er politiere. FY FOR HELVEDE. Jeg skal love jeg for at min mor og jeg fik sagt de ting vi inden for lovens rammer kunne om det svin. Og han forstod det sgu - selv om det var på afrikaans. :-))) Sådan nogle typer burde aldrig være kommet ind for politiet...

    Kan I have en god weekend og kør pænt jer der er standhaftige!


  • #37   10. nov 2006 Meget uhyggeligt!!

  • #38   10. nov 2006 ser da ud til at det er den klassiske! Dvs at føreren at bilen (betjenten) simpelthen fejlvurderer motorcyklens fart! Motorcyklen giver jo pludselig gas da han skal have den på hjul, og man kan se hvor hurtig han accelererer. Så Tror nu ikke det er med vilje betjenten laver den der!
    Medmindre han faktsik vil ud og blokke for mc´en netop fordi han kører op hjul! Ja så er det fandeme for dumt af betjenten!
    Men håber da motorcyklisten klarer den smiley


  • #39   11. nov 2006 for satan da...! fuck the police..!

Kommentér på:
Police Car vs. Bike

Annonce