1.407 visninger
|
Oprettet:
Tilmeldt:
8. jul 2004 Følger: 70 Følgere: 57 MC-er: 4 Emner: 98 Svar: 437
mens men venter...... på en busa... {{forumTopicSubject}}
hej gutter...
nu venter dommen bare ...... har aflevetret min økonomi til min bank mand..
fundet motorcyklen.... en busa.. en blå ... med 2 oplagte devil carbon mini udstødninger .... og ellers skide pæn .. ikke en finger at sætte på den ...
åååå jo en ting ... der står bedstefar på siden af den ... væk med det
dommen kommer torsdag ....
om han vil give mig penge eller ej ...
glæder mig ... max..
dec 2004
Følger: 13 Følgere: 12 MC-er: 2 Emner: 114 Svar: 406
så er der squ lang tid til torsdag
jul 2004
Følger: 70 Følgere: 57 MC-er: 4 Emner: 98 Svar: 437
okt 2004
Følger: 28 Følgere: 36 MC-er: 6 Emner: 394 Svar: 7.545
jul 2004
Følger: 70 Følgere: 57 MC-er: 4 Emner: 98 Svar: 437
jul 2004
Følger: 70 Følgere: 57 MC-er: 4 Emner: 98 Svar: 437
forsikring på 15000 kan vel sætte en hver bank mand tilbage i sædet .... hehe
dec 2004
Følger: 13 Følgere: 12 MC-er: 2 Emner: 114 Svar: 406
men hvis du får den busa så vil jeg have en arm når vi skla ud og køre. :-))))
jul 2004
Følger: 70 Følgere: 57 MC-er: 4 Emner: 98 Svar: 437
dec 2003
Følger: 25 Følgere: 18 MC-er: 1 Emner: 221 Svar: 2.276
:-))
okt 2005
Følger: 31 Følgere: 30 MC-er: 3 Emner: 31 Svar: 450
dec 2004
Følger: 13 Følgere: 12 MC-er: 2 Emner: 114 Svar: 406
jun 2006
Følger: 35 Følgere: 35 MC-er: 2 Emner: 99 Svar: 477
aug 2004
Følger: 41 Følgere: 40 MC-er: 2 Emner: 106 Svar: 2.576
mar 2005
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 12 Svar: 15
apr 2005
Følger: 38 Følgere: 35 MC-er: 5 Emner: 66 Svar: 1.757
Der vil jeg også anlægge våde øjne og spørge om jeg ikke må købe en Ford C-Max 1.6 TDCI( eller hvad det nu hedder). Hvis jeg må, er jeg en lykkelig lille dreng, det er helt sikkert! Hvis ikke må jeg se hvad jeg så finder på.. Måske napper jeg den Transalp for at få lidt ancennitet, det tæller alt sammen.
Skal i hvert fald prøve en C-Max torsdag eftermiddag, det bliver interessant. Tror den vil være et godt supplement til min elskede Falco, og lidt mere praktisk når jeg har min datter...
mar 2005
Følger: 26 Følgere: 25 MC-er: 5 Emner: 23 Svar: 182
okt 2004
Følger: 28 Følgere: 36 MC-er: 6 Emner: 394 Svar: 7.545
okt 2004
Følger: 28 Følgere: 36 MC-er: 6 Emner: 394 Svar: 7.545
mar 2006
Følger: 15 Følgere: 13 MC-er: 1 Emner: 24 Svar: 112
Den kører rigtig godt.
Mvh slumme
apr 2005
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 30 Svar: 354
klogere invistering finder man ikke
mar 2004
Følger: 34 Følgere: 34 MC-er: 4 Emner: 36 Svar: 110
Så den er helt sikker.......
Wil B.
mar 2006
Følger: 28 Følgere: 30 MC-er: 2 Emner: 42 Svar: 499
mar 2006
Følger: 28 Følgere: 30 MC-er: 2 Emner: 42 Svar: 499
dec 2005
Følger: 11 Følgere: 19 MC-er: 2 Emner: 15 Svar: 1.796
mar 2006
Følger: 28 Følgere: 30 MC-er: 2 Emner: 42 Svar: 499
apr 2005
Følger: 19 Følgere: 25 MC-er: 13 Emner: 51 Svar: 588
jul 2004
Følger: 70 Følgere: 57 MC-er: 4 Emner: 98 Svar: 437
men tror selv på jeg får lov ....
og ricard en kælling ..... kan jo drikke dig under ... hehe tænk over den ...
og glenn..... det må vi jo se på .. jeg er klar ..
nu er der kun en dag til ..:)
apr 2006
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 3 Emner: 151 Svar: 1.881
Tjaa.. så længe det ikke er ligesom min bankrådgiver da jeg kom ned og sagde, at jeg gerne ville låne til den her ducati jeg har fundet, og hun spurgte om det var en knallert, bankrådgiveren ved bordet ved siden fik kaffen galt i halsen af grin
dec 2003
Følger: 25 Følgere: 18 MC-er: 1 Emner: 221 Svar: 2.276
jul 2004
Følger: 70 Følgere: 57 MC-er: 4 Emner: 98 Svar: 437
glæder mig til i morgen ... max..
jul 2004
Følger: 70 Følgere: 57 MC-er: 4 Emner: 98 Svar: 437
jul 2004
Følger: 70 Følgere: 57 MC-er: 4 Emner: 98 Svar: 437
men hvorfor har du egentligt ikke oprettet en mc..??
vh thomas
mar 2006
Følger: 15 Følgere: 13 MC-er: 1 Emner: 24 Svar: 112
bla duc 999 den ser sgu da ud som om den har spist en sur citron!!!!!!
vh slumme
mens men venter...... på en busa...