Tjek nummerpladen
Her kan du søge på en nummerplade og finde et væld af informationer - du kan fx tjekke synsrapporterne og se om kilometertallet er troværdigt samt se om der er restgæld og meget mere.
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte 2 lamper op 500 kr.
  • Fallen dryer blocking entrance into bathroom 2.000 kr.
  • Reparation af sage espessomaskine 1.000 kr.
  • Flydespartel 1.500 kr.
  • Montering af låge på intregreret opvaskemaskine / Siemens 1.540 kr.
  • Ukrudt fjernes 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nummerplade sporing??
  • #1   20. nov 2006 jeg tror ikke den side findes :o]

• #2   20. nov 2006 Det tror jeg godt du kan glemme. Ifølge persondata loven er de oplysninger ikke offentlige tilgængelige.

• #3   20. nov 2006 Tvivler jeg meget på, men der findes en side hvor du kan slå op på registreringsnummeret og se hvilken type bil det er, mærke, stelnr., sidst synet osv. osv., men altså IKKE hvem der ejer den.

Kan bare ikke lige huske adressen...

• #4   20. nov 2006 Thomas...

det har de inde hos æggeskallerne..

• #5   20. nov 2006 Ja, oplysningerne om køretøjet (mærke, stelnr., sidst synet osv. osv) kan jeg godt finde...

• #6   20. nov 2006 ja jeg har også kun hørt om den med sidste syn osv..! hvis du skal finde ud af hvem der ejer bilen osv. fra nummerpladen så skal du være panser eller gode venner med en panser som skylder dig en..! smiley

• #7   20. nov 2006 Det er jo lidt til grin eftersom flugtbillisme nærmest er blevet en folkesport....

Jeg ville bare lige gerne "sludre" lidt med fjolset, da han og jeg åbenbart har MEGET forskellige opfattelser af hvordan man skal opfører sig i trafikken.

Thomas

• #8   20. nov 2006 Jeg har en ven der er panser men det er ikke værd at bruge en "livline" på.

• #9   20. nov 2006 det kan af gode grunde ikke lade sig gøre for enhver mand, af feks tyverimæssig årsager, og du skal forklare din sag MEGET godt hvis du skal ha hjælp af politiet smiley

• #12   20. nov 2006 Niki: Jeg synes du burde fjerne din opskrift... Der er ingen grund til at hjælpe de langfingrede mere end nødvendigt. Ansøg evt. vendskab med Thomas, så kan han få den den vej smiley

Bare lige mine 10 cent smiley

Hygge

• rud o
    rud o Tilmeldt:
    dec 2005

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 94
    #13   20. nov 2006 Det er faktisk ikke noget problem at få de oplysninger fra politiet, der kan desuden være mange gode grunde til at de giver disse oplysninger videre. Jeg bruger selv servicen ganske tit og jeg får navn og adresse hver gang. Man skal oplyse personnummer, selv om jeg også har været ude for at de ikke har bedt om det. Jeg spurgte på et tidspunkt en betjent hvad de skulle bruge personnummeret til og fik at vide at de noterede det ved registreringsnummeret så man altid junne se hvem der havde søgt på det og at man altid kunne få oplyst om der var nogen der havde søgt på ens registreringsnummer. Og nu inden alle farer i flint over urimeligheden i denne sevice, så prøv at tænke på hvordan folk parkerer, det ville være umuligt for mange håndværkere at udøve deres erhverv hvis man ikke kunne få fjernet biler der er parkeret foran porte, garager o.s.v.

• #14   21. nov 2006 Man kunne engang, tror det var i foråret 05, finde oplysningerne via A+ bilsyns hjemmeside! Dette smuthul er der dog lukket for nu, det var oppe i aviserne dengang.

• #15   21. nov 2006 Hey Thomas ZX9R.

Her er en side hvor du skal indtaste reg. nummer, så du kan se stel nummeret:
    (link fjernet)

• #16   21. nov 2006 nå ups, læste ikke lige at du kendte den side smiley
    sorry

• #17   21. nov 2006 Thomas
    Du skal lave en officel anmeldelse - Du har jo plade nummeret.
    Er der sket noget?
    Eller hvad er der sket?

• #18   21. nov 2006 hvis der er restgæld i dyret så er der også muligheder....

• #19   21. nov 2006 hvis der er restgæld, hvor skal man så hen?

• #20   21. nov 2006 skal man så ikk ringe til bilbogen ? :S

• #21   21. nov 2006 For at få oplyst om der er restgæld i bil/mc, ring på:
    <b>86 12 91 45</b> og oplys de sidste 6 tal i stel.nr.

Og det er selvfølgelig gratis smiley

• #22   21. nov 2006 Nej der er ikke sket mig noget....endnu

Men fjolset ræser inden om mig i et lyskryds, derved kan han ikke se den pige med barnevogn der er ved at gå over fodgængerfeltet og for ikke der skal ske en ulykke, sætter jeg igang og drejer ind i hans vognbane for at stoppe ham i at køre ind i krydset.
    Han tænder fuldstændigt af råber skriger og spytter af raseri, men jeg er da ligeglad jeg holder(i min bus) så han ikke kan komme ud af sin bil eller kan kører videre.
    Efterfølgende ser jeg han har lavet en lille mærke/bule i bagenden af bussen med en lighter eller lign.

Måske har jeg ikke ret til at lave den manøvre, men jeg vurderer at tøsen og hendes barn er i fare hvis jeg ikke gør noget ved situationen......selvtægt, ja måske.
    Men jeg er forpligtet til at yde livreddende førstehjælp hvis ingen andre kan udføre førstehjælpen på ulykkesstedet......og tro mig, når man har prøvet det en gang gør man stort set hvad som helst for at undgå en sådan episode igen.
    Jeg var et rystende nervevrag i 2 uger efter den første gang. (forhåbenlig også sidste gang i mit liv)

Tak for de hurtige svar til alle

Thomas ZX9R

• #23   21. nov 2006 De fleste der arbejder i forsikringsbranchen har adgang til politiets CRM register. Der kan alle nummerplader give navn og adresse på ejeren.

• #24   15. apr 2010 http://www.bilbasen.dk/bilbogen/checkpant.htm

Kommentér på:
Nummerplade sporing??

Annonce