879 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Speed and strength - Beklædning Speed and strength - Beklædning

Hej MCG

Imens jeg nu sidder og venter på at få mine papirer tilbage fra ACØ (ventet snart 7 måneder ??) så jeg kan komme til teori prøve så kan jeg lige så godt bruge tiden fornuftigt på at købe noget beklædning.

Af hjelm har jeg valgt Shark evoline 3 så det er på plads
men nu er jeg kommet til jakke, bukser, sko, handsker m.v.

Nu til spørgsmålet:

1)Jeg har set på nogle af "speed and strength" jakker nærmere bestemt "off the chain 2,0" og "war of dogs"

Men er der nogen der har erfaring med mærket måske endda med de omtalte jakker?

Eller er der andre forslag til sådan normalt udseende jakker/bukser med indbygget beskyttelse?

Mvh
Michael

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af tagplade 1.200 kr.
  • Udskiftning afdørhåndtag til altandør 1.200 kr.
  • Altandør 1.150 kr.
  • Tætning af ovenlys vinduer 1.000 kr.
  • Ophæng af stort spejl i opgang 500 kr.
  • Hænge TV op, hænge hylde op og hænge gardiner op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Speed and strength - Beklædning
  • #1   3. jan 2016 Kan det ikke kun købes i USA ?
    Kan hurtigt blive rigtig dyrt i fragt hvis man ikke får købt den rigtige str...

• #2   3. jan 2016 Syntes jeg kunne sjuse mig frem til at revzilla.com kunne sende internationalt. Selvfølgelig er der altid en risiko for at størrelsen ikke passer når det købes over nettet smiley men kender du selv et sted hvor de sælger udstyr i samme stil?

• #3   3. jan 2016 Jeg har Speed and strength hjelmen som jeg er yderst tilfreds med.. Har den i et af mine foto album. Med hjelmen er det en af de få af deres som også lever op til de Europæiske krav om sikkerhed..
    - Har intet dårligt at sige om mærket og kender en som kører med det i USA..
    Bare sørg for ikke at købe deres helt discount produkter for så får du hvad du betaler for.

• #4   3. jan 2016 Når du snakker om europæiske krav til sikkerheden er der så nogle bestemte mærkater eller andet som der bør være når man køber sådan noget udstyr?

• #5   3. jan 2016 Synes tit jeg bytter tøj købt på nettet. Og her er det temmelig dyrt at sende noget tilbage til USA. Og ofte yderst besværgeligt at slippe for at betale moms og gebyr igen når den rigtige str kommer...

Kommentér på:
Speed and strength - Beklædning

Annonce