{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.111 visninger | Oprettet:

Gode råd omkring tøj! {{forumTopicSubject}}

Hej!
Jer er ved at skal ud og køre MC igen smiley efter cirka 8 år, men har ikke mit gamle tøj mere, det var slidt op, men hvad skal jeg så kigge efter, jeg har fundet dette sæt http://www.xlmoto.dk/course-two-season-toj der egentlig nok vil passe fint til mit kørselsbehov, og så er det vandtæt, mere eller mindre!!
En læderdragt med en tilhørende regndragt kan også bruges, jeg gider bare ikke bruge en formue på det.
Findes der nogen andre mærker med tøj i samme stil, hvad er jeres erfaring på området?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gode råd omkring tøj!
  • #1   8. jan 2016 Hej Frank, fedt du vil til at køre motorcykel igen smiley Tjek lige Thansens hjemmeside, de kører tilbud/restsalg på en del Roleff tøj for tiden smiley

  • #2   8. jan 2016 Jeg kigger lige med her, da jeg også skal ud og finde mig et sæt tøj til min første MC smiley
    Morten Bloom det ser ok billigt ud deres tekstil, har du nogen ide om, hvor varmt tøjet er? Jeg tænker om det også kan bruges om sommeren?

    Det er en suzuki bandit jeg skal køre på, hvis det spiller nogen rolle smiley


  • #3   8. jan 2016 Jeg er ikke klar over hvor varmt Roleff er da jeg kører med Leoshi fra Thansen..
    På mit sæt kan foret lynes ud af hvilket gør det meget anvendeligt om sommeren..


  • #4   8. jan 2016 har roleff fra t Hansen og sys sku det gør det ganske godt til prisen .. har deres vinter bukser de satmer varme

  • #5   8. jan 2016 Har både jakke og bukser fra roleff. Jakken er dejlig vindtæt og holder dig tør langt hen ad vejen. Om sommeren lyner du bare foret ud, og så er den behagelig. 1100 for jakke og bukser syntes jeg ikke er galt.

  • #6   8. jan 2016 jeg har et råd (ikke sikkert det er det du vil høre) lad værd at spare på udstyret og køb KVALITET ja det koster men det minimere også skaderne ved et styrt måske endda forskellen på at kunne gå der fra et skulle puttes i kisten før du havde planlagt smiley

    heller købe brugt første gang og få noget ordentligt end købe noget lort fra start for selv om du måske får råd for du ikke taget dig sammen til at købe noget andet for du har jo noget der ser fint ud endnu


  • #7   8. jan 2016 Har også et sæt Roleff, men det bliver ikke brugt mere.. Har købt en Dainese 2-delt dragt i stedet.

  • #8   8. jan 2016 Hej Frank, check evt. louis-mc.dk i Søborg, de har fint tøj til meget meget fine priser, og også fysisk butik hvor man kan prøve det inden køb.

  • #9   8. jan 2016 Jeg kan kun anbefale at købe brugt. Jeg købte et brugt Rukka sæt der var som næsten nyt. Mener jeg gav 2500 for det. Og det er super kvalitet med foer der kan lynes ud. Det er vandtæt og bare en fornøjelse at bruge. Så hvis finanserne ikke er så store kan jeg kun anbefale at købe brugt kvalitet.

  • #10   8. jan 2016 Jeg ville også kigge på brugtmarkedet. Her kan man være heldig ar finde topkvalitet til rigtig lave priser, ofte enda næsten ubrugt.

    Ellers er Roleff (det fra Thansen) ganske udemærket tøj også! Man skal ikke lade sig skræmme vare fordi det er Thansen der forhandler det. Det sælges mange steder i verden og får ganske ok anmeldelser.


  • #12   8. jan 2016 Spar ikke på beklædning. I længden bliver det dyrere fordi det enten ikke holder eller ikke er optimalt at køre i.

    Min bror købte for syv år siden en Rukka dragt (dyr). Forrige år gik en lynlås i stykker. Garantien var naturligvis udløbet, men Rukka ville alligevel gerne se på dragten for at undersøge, om der måske var et generelt problem.

    Min bror modtog kort tid efter en splinterny dragt med håbet om at han fortsat ville benytte Rukkas produkter.


  • #13   9. jan 2016 Tak for alle jeres input smiley jeg tror jeg vil kigge forbi Louis i Søborg, de har da noget at vælge imellem, på alle fronter, og det er fedt man kan prøve det smiley

  • #14   9. jan 2016 Louis MC har Richa tøj og handsker. Og det har én af mine kammerater rigtig gode erfaringer med. Go' jagt :0)

  • #15   9. jan 2016 Ellers tjek det tyske ebay igennem, der har jeg faktisk fundet alt mit igennem, lige på nær bukser, der bruger jeg stadig bare et par jeans.
    Det er nogle helt andre priser der smiley
    Men du skal selvfølgelig kende din størrelse smiley



Kommentér på:
Gode råd omkring tøj!

Annonce