{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skal ned til Louis, men hvilken afd ?
  • #1   28. nov 2006 Hej Jesper !

Du skal helt klart vælge afdelingerne i Süderstrasse i Hamburg. Ca. 200 mt. mllem deres kæmpe forretning og deres "Sondermarkt" (afdeling for restprudukter fra alle Louis afdelinger i hele Tyskland = kæmpe besparelse)
    God tur - tag godt med € med !!!

Mvh
    Jesper

• #3   28. nov 2006 jeps, süderstrasse er bare stedet, men husk mens du er der at både polo og hein gericke og helmshop ligger kun ca 500 mtr derfra i spalding strasse, ca 2-300 mtr fra louis i süderstrasse ligger louis lagersalg og der ka du gøre kuppet, kigger altid der først inden jeg køber noget i deres shop, tit og ofte er der fede læderdragter til 100 eur osv osv.
    der er også både louis,hein og polo på kielerstrasse(afkørsel stellingen) som er den vej du skal ind på for at komme hurtigst og nemmest til süderstrasse

• #4   28. nov 2006 Jeg ville tage færgen og nøjes med at køre til Lübeck.
    Der er en næsten nyåbnet MEGA-shop, og der ligger også en Polo-Shop lige om hjørnet.
    Du sparer mindst 1½ time hver vej.
    Mvh.
    Jan L

• #5   28. nov 2006 nu tager det nu altså kun ca 30-40 min fra lubeck til hamborg

• #6   28. nov 2006 Det tager 30 min. gennem Hamburg, og der er bedre parkeringsmuligheder i Lübeck men feel free.
    Det var bare, hvad jeg ville gøre.
    smiley
    Jan L

• #7   28. nov 2006 hihi, ja ok, nok fordi jeg er ret kendt i hamborg, det tager for mig kun ca 15 min fra jeg kører af i stellingen før jeg lander hos louis, men ja lübeck afdelingen er osse ok, syntes bare ikke de har det helt store udvalg, nu var de så lige åbnet da jeg var dernede i sommers.
    men hvad angår p-muligheder er der da masser af p.pladser i süderstrasse, bla hos louis lagersalg eller på p-båsene i süderstrasse

• #8   28. nov 2006 Der er ca. 45 km. fra Lübeck til Hamburg-Süderstrasse

Louis "Restlager" har p-plads til ca. 200 biler, så du finder nok en plads !!

• #9   28. nov 2006 200 p-pladser er nok lidt overdrevet*G*, men ja der er masser af p-pladser der*S*

• #10   28. nov 2006 God tur. Hvorhen den måtte gå.
    smiley
    Jan L

• #11   28. nov 2006 Nårh ja så 100 da !! Lidt overdri................

• #12   4. dec 2006 Hejsa Folkens

Jeg tog så turen derned i lørdags, Og jeg takker super mange gange for at i rådede mig til at tage i Lagerverkauf afdelingen.
    Det var det første jeg gjore da det endelig lykkedes mig at finde Suderstrasse.

Det er helt sikkert ikke sidste gang jeg har været der, Fik købt mig en textil jakke og en ny hjelm til langt under halv pris.

min kammerat fik sig et komplet sæt læder og en tekstil jakke også til en god pris, og så havede de enda 20% denne dag i den alm. louis afd.

jeg bukker og takker for jeres hjælp og vejledning ;O)

-Jesper

Kommentér på:
Skal ned til Louis, men hvilken afd ?

Annonce