Advarsel om stærke billeder............ Advarsel om stærke billeder............
For at kunne være til hjælp, hvis uheldet (igen igen) skulle være ude efter mig eller dem jeg er på tur med/mine venner, deltog jeg lørdag i et førstehjælps kursus arrangeret af Tenere.dk.
Kurset foregik i Vejle, med en absolut ihærdig, meget kompetent og dygtig instruktør, nemlig Torben Toft.
Med store armbevægelser, flere videoindslag, mange ord og forklaringer, samt uhyggelig livagtige scenarier, "genfortalt" med live-figuranter, som var blev såvel godt instrueret samt sminket til nærmest ukendelighed, som ofre for et uheld, blev vores færdigheder afprøvet "live". Det var meget livagtigt.
Det jeg egentlig ville med denne tråd er, at opfordre ALLE til at deltage i førstehjælpskurser, hvis man har lyst til at kunne gøre en forskel, hvis, eller som off road kører, når man kommer ud for at én af vennerne/kørekammeraterne, kommer galt afsted. (Misforstå mig rigtig: Det behøver ikke være sådan, men desværre har jeg oplevet så mange styrt og uheld på mine ture/udflugter/ferier, at mine evner som førstehjælper er afprøvet mange gange!)
Hvis du har lyst til at se min mini RR fra førstehjælpskurset i Vejle, følg dette link:
http://bikeadventurist.com/billed-gallerier/gallerier%202016-2/2016.01%20F%C3%B8rstehj%C3%A6lp%20til%20KnoldHoppere.html
okt 2013
Følger: 3 Følgere: 1 Emner: 10 Svar: 621
apr 2009
Følger: 5 Følgere: 77 MC-er: 2 Emner: 39 Svar: 2.279
okt 2013
Følger: 3 Følgere: 1 Emner: 10 Svar: 621
Advarsel om stærke billeder............