2.954 visninger
|
Oprettet:
23 år Mc med 1400cc {{forumTopicSubject}}
Hej mc galleri.
jeg har kigget lidt på nettet angående regler for ned drosling.
Jeg er 23 år og skal snart tage mc køre kort.
Jeg kunne godt tænke mig en suzuki intruder 1400, men for at jeg må køre på den skal den jo være neddroslet indtil jeg bliver 24 år og fået stor kort.
Men der er visse regler med vægt osv for neddrosling.
Nogen der kan svare mig på om jeg må ?
Hilsen Rasmus
jul 2013
Følger: 28 Følgere: 226 MC-er: 9 Emner: 48 Svar: 813
jul 2013
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
jul 2013
Følger: 28 Følgere: 226 MC-er: 9 Emner: 48 Svar: 813
Anyway, det med vægten er at cyklen skal have et vægt/kraft forhold på max 0.2kw pr kg
Du kan se det hele her: http://www.motorcykelgalleri.dk/fotoalbum/guider/24880-officielle_koerekortregler_kat__a_pr__2014
Online Tilmeldt:
mar 2004
Følgere: 295 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.647
jul 2013
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
jul 2010
Følger: 17 Følgere: 64 MC-er: 5 Emner: 29 Svar: 2.323
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 139 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.113
jun 2007
Følger: 12 Følgere: 12 Emner: 65 Svar: 935
som bør være mere anvendeligt end en r4 droslet
umiddelbart en af de bedre maskiner at drosle imo, og er det stilen man er til er der både cykel til nu, og mange år frem
jul 2013
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
Og os fordi jeg virkelig godt kunne tænke mig noget at køre rundt på i år
jan 2012
Følger: 14 Følgere: 38 MC-er: 8 Emner: 55 Svar: 9.975
Go fornøjelse
apr 2007
Følger: 29 Følgere: 229 MC-er: 2 Emner: 177 Svar: 3.570
Der findes et hav af aftermarket parts til dem. De kan med relativt få dele blive nogle rigtig fede custom maskiner.
Jeg tror nok den skal have træk kraft nok, også selvom den drosles til 46hk. Ingen grund til at risikere en dum bøde for det.
apr 2012
Følger: 10 Følgere: 41 MC-er: 3 Emner: 89 Svar: 1.421
feb 2006
Følger: 3 Følgere: 3 Emner: 12 Svar: 565
apr 2007
Følger: 29 Følgere: 229 MC-er: 2 Emner: 177 Svar: 3.570
aug 2012
Følger: 6 Følgere: 5 Svar: 3
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 139 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.113
Vør godt efter den med rengøring. Den har ikke samme kvailtet i materialet som de mindre der er fremstillet i Japan og ikke USA
feb 2006
Følger: 3 Følgere: 3 Emner: 12 Svar: 565
Har også andre billeder
apr 2007
Følger: 29 Følgere: 229 MC-er: 2 Emner: 177 Svar: 3.570
Hvad må man slippe i afgift for det bredere bagfælg/svinger?
apr 2012
Følger: 10 Følgere: 41 MC-er: 3 Emner: 89 Svar: 1.421
apr 2007
Følger: 29 Følgere: 229 MC-er: 2 Emner: 177 Svar: 3.570
apr 2012
Følger: 10 Følgere: 41 MC-er: 3 Emner: 89 Svar: 1.421
1) Fra bagsvinger og bagud
2) Det der er fastgjort til stel
3) Fra kronrør og fremad
Så så længe man ikke kommer til at krydse de grænser med mindre end 12 måneder mellem ombygninger (og registrering), så er det "gratis".
Der er nok nogen her på galleriet der kan reglerne mere præcist end det.
Jeg skal selv registrere og betale afgift af en total ombygning på en VS1400 her til sommer, så kan jeg fortælle dig hvad afgiften er derefter - mon ikke at jeg får tårer in mit tastatur mens jeg skriver det indlæg?
feb 2006
Følger: 3 Følgere: 3 Emner: 12 Svar: 565
23 år Mc med 1400cc