{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.596 visninger | Oprettet:

Hyosung: Fejl på de første årgange!! {{forumTopicSubject}}

Hejsa. Nu har jeg siddet og studeret gamle forum emner herinde uden at blive ret meget klogere. Overvejer at købe en hyosung gt650n fra 04 da den er MEGET billig MEN i de fleste forums herinde bliver der skrevet at de første modeller har sygdomme men hvilke??? Er det motorsvigt, dårlig finish el hvordan??????


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hyosung: Fejl på de første årgange!!
  • #1   22. jan 2016 Topstykkerne fejler på de tidl. modeller. De er bla. kendt for at tabe udstødningsventilen - har selv prøvet det på en 06 model.

    Mener det er dem med gråt stel (nyere har sorte), man skal holde sig fra. Det blev vist om i 08/09 stykker.

    De har en dårligere finish end andre (men også dyere) cykler. Elektronikken kan drille, og den er tung.

    Men den køre godt og lyder som en rigtg V2 skal smiley


  • #2   22. jan 2016 Motor problemer, bremse problemer, forgaffel problemer, problemer med el systemet, affjedrings problemer, rust problemer, finish problemer, generelle problemer med retnings stabilitet,.... og sådan kunne man fortsætte.
    Kørte på en til låns 2004'er nogen uger - pyha da da.
    Kinesisk discount på koreansk



  • #3   22. jan 2016 KHS: hvor stor udskrivning var topstykket???

  • #4   22. jan 2016 Mon ikke topstykket er skiftet på de tidliger årgange? Den kan jo ikke køre uden ventilerne fungere.
    Men det burde afspejle sig i prisen, da det ikke er japser kvalitet.


  • #5   22. jan 2016 Køb en ældre Suzuki sv 650 - kvaliteten er markant bedre og alt er mere holdbart og solidt...

  • #6   22. jan 2016 Er det stadig den du skrev om for nogle dage siden, der ikke kunne starte ?
    Hvis det er den, så køb den eller glem den.......) smiley







































































  • #7   23. jan 2016 Hvor billigt reneger billigt?

  • #9   23. jan 2016 Hvor stor udskrivning var topstykket ? Mener du, hvad det kostede at reppe det ?

  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.653
    #10   23. jan 2016 Overvej hvorfor den er så "billig".

    Fejlene er ikke lige så frekvente på de nyere modeller, men de er der skam stadig, så bare fordi du køber en med sort stel, er det ingen garanti for at den virker ret længe.

    Det er IKKE et godt køb...

    Og hvis sælger ingen ide har om hvad fejlen er, synes jeg immervæk det er noget af en satsning at angive prisen på rep til max 5000 kroner. Den kan fejle alt...


  • #11   23. jan 2016 Har været tilsalg siden April.... Det tager sgu alligevel lidt tid at finde ham "den sidste idiot er ikke født endnu" smiley smiley

  • #12   23. jan 2016 Hvis jeg var dig ville jeg finde en anden. Tror kun du får problemer med den Hyosung. Den har jo været til salg snart 1 år af en grund...

    Hvis du absolut VIL have en Hyo, så find en nyere. Sælger ved ikke hvad der er galt med det, så det kan koste 200 kr eller 20000 - det ved du ikke...


  • Maria Louise J
    Maria Louise J Tilmeldt:
    maj 2015

    Følger: 1 Svar: 4
    #13   26. feb 2016 Find en hyo fra 08 og op...har selv en 09!!! Fuld ud tilfreds....har haft en sv650 fra 10 og en hyo nu... Gav 30000 for mig...og mine erfaringer siger folk som sviner den til har sikkert ikkr haft en...folk er bange fordi det er hyo..Mvh jesper

  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.653
    #14   27. feb 2016 Det er min erfaring at Hyosung ejere ikke læser hvad andre folk skriver, eller blot ignorerer den del af det hvor deres MC bliver udstillet som noget anden rangs grej.

    De springer direkte ned til bunden for at forsvare deres køb af kina lort, og krydre det med "jeg har også ejet XXXX".

    Og hvad så?

    Fordi du nu har kørt 5000 km uden den har begået selvmord - er det så en revolution?


  • Maria Louise J
    Maria Louise J Tilmeldt:
    maj 2015

    Følger: 1 Svar: 4
    #15   27. feb 2016 Haha du er så sjov...nej men hvorfor være så fanden bange...selvfølgelig forsvare du noget, som man selv synes kører godt og ikke haft problemer med....ligeså vel som alle dem der udtaler sig om den uden at have haft en....

    Jeg udtaler mig da heller ikke om hvordan en Kia er eller opel..har aldrig ejet det....det er jo til grin..

    Jeg kommenterer på det jeg har ejet og prøvet...færdig bum


  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.653
    #16   27. feb 2016 Du har stadig ikke læst hele tråden, så hvorfor bliver du ved med at kommentere på den?

  • #17   27. feb 2016 Det svarede du selv på i #14 Sajmon smiley

    Det er sandt, og står ikke til at ændre..


  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.653
    #18   27. feb 2016 Ja desværre...

  • Maria Louise J
    Maria Louise J Tilmeldt:
    maj 2015

    Følger: 1 Svar: 4
    #19   27. feb 2016 Hmm har læst en del tråde nu med søgeord hyosung...du er jo virkelig ikke positiv bevares...men os der har haft en hyosung som bare kører uha vi skal da bare forsvare den...nej man fortæller om ens erfaringer med cyklen..men bliver straks angrebet af en som dig....måske den forkerte tråd at starte den i...men havde bare læst en del og måtte kommentere...Fred være med det...god aften til jer
    ..


  • #20   27. feb 2016 Sajmon, du er virkelig oppe på den store klinge, jeg tror du skal gå udenom de der kinesere for de gør virkelig ondt på dig, det må være et alvorligt traume at gå rundt med. smiley

  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.653
    #21   27. feb 2016 #19 - Slet ikke. Jeg fortæller også bare om MINE erfaringer med det lort, men straks er jeg negativ og må ikke udtale mig fordi jeg ikke selv har begået den kæmpe fejl at KØBE en, men kun har SKRUET på en masse af dem.

    Vorherre bevares...

    #20 - Jeg kunne faktisk ikke være mere ligeglad med hvad folk gør, men det er i min optik helt forkert at de kun ser den ene side af medaljen, og ikke flere forskellige nuancer af samme sag.
    Men det gør faktisk en smule ondt at vi er blevet sådan et lavpris samfund, hvor pris næsten altid er vigtigere end kvalitet, finish og design. Alt for mange mennesker lever et liv omgivet af middelmådigt østligt produceret ragelse, og de bruger al deres tid på at retfærdiggøre deres valg overfor os andre.

    Bare glem det... smiley


  • #22   27. feb 2016 Det skal lige siges at jeg droppede den hyosung og i stedet købte en ældre Suzuki rf 600 r.... Ikke den kønneste model men den kører godt..

  • Maria Louise J
    Maria Louise J Tilmeldt:
    maj 2015

    Følger: 1 Svar: 4
    #23   27. feb 2016 Sajmon...du siger du har skuret på en del....har dem efter 08 de samme fejl som de andre eller hvordan er din erfaringer der? Eller hva har du set af fejl efter 08 så man ved hva man kan kigge efter

  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.653
    #24   27. feb 2016 Der er en anden tråd om emnet - der er det meget godt beskrevet.

    http://www.motorcykelgalleri.dk/forum/teknik/263553-hyosung_startproblem

    Den værste fejl er den med at de knækker ventiler på tilfældige tidspunkter- det har jeg set lige så ofte med dem efter 08 som dem før.

    Du behøver ikke kigge efter specifikke fejl. Bare kør til de opstår, og fiks dem efterhånden - og så bliver du træt af det på et tidspunkt og køber en bedre MC, og finder ud af at en brugt SV650 både er et bedre bekendtskab på driftsikkerhed, og så sandelig også på den økonomiske side.

    Din Hyo har du godt nok færre penge bundet i fordi den koster mindre, men den koster dig flere kroner pr kørt km fordi den falder mere i værdi i det tidsrum du ejer den.


Kommentér på:
Hyosung: Fejl på de første årgange!!

Annonce