1.056 visninger
|
Oprettet:
Det var dælme smart....eller hva? {{forumTopicSubject}}
Ny form for dæk og hjul. Slut med skæve fælge osv... Ser lidt underligt ud men måske skal man bare vænne sig til det?!
http://www.gizmag.com/go/3603
Her er et lille galleri
http://www.gizmag.com/go/3603/gallery
okt 2006
Følger: 26 Følgere: 25 MC-er: 2 Emner: 29 Svar: 323
aug 2005
Følger: 24 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 247 Svar: 4.397
aug 2005
Følger: 24 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 247 Svar: 4.397
apr 2005
Følger: 19 Følgere: 25 MC-er: 13 Emner: 51 Svar: 588
okt 2006
Følger: 26 Følgere: 25 MC-er: 2 Emner: 29 Svar: 323
okt 2006
Følger: 26 Følgere: 25 MC-er: 2 Emner: 29 Svar: 323
jul 2005
Følger: 42 Følgere: 41 MC-er: 6 Emner: 34 Svar: 171
og nej - jeg ville bestemt heller ik bryde mig om at køre med dem!!!
okt 2005
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 49 Svar: 812
jun 2006
Følger: 10 Følgere: 8 MC-er: 2 Emner: 18 Svar: 336
Go værkstedshumor
nov 2005
Følger: 74 Følgere: 69 MC-er: 1 Emner: 112 Svar: 822
Så vidt jeg husker fra deres første fremvisning var de lavet af noget ekstremt hårdt gumme, så de kan hverken sprænde, ridses, blive skæve eller noget... De skulle have været brugt til VIP køretøjer og pansrede biler...
Men jeg synes det er et mega fedt koncept, som jeg gerne vil se på gaden.
-Røssi
Det var dælme smart....eller hva?