1.306 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Ny tracker tråd Ny tracker tråd

Hej alle.

Synes de tråde jeg kunne finde med info om trackere var en del gammel. Så her kommer en ny..
Kan i anbefale nogen? Jeg står og gerne vil have en selv hvis prisen er god.. Månedsbetaling er også ok...

Har kigget på den her:
http://www.cykelshoppen.dk/lase-tilbehor/7276-dantracker-gps-tracker-intern-antenne.html

Hvor man så skal have dantracker abonnement. Er det godt eller?
På forhånd tak.

Her er priser på dantracker:
Abonnement (1 md.) = DKK 40,00
Abonnement (6 mdr.) = DKK 225,00
Abonnement (12 mdr.) = DKK 410,00
Abonnement (24 mdr.) = DKK 750,00
Abonnement (36 mdr.) = DKK 1010,00
Abonnement (60 mdr.) = DKK 1200,00

Igen. Er det, det værd eller?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Opsætning af savsmuldstapet og male ca 300 m2 205 kr.
  • Køkkenskabe og skabe til mødelokaler 1.800 kr.
  • Samling af havemøbler 300 kr.
  • Kør fliser/sten på genbrugspladsen 500 kr.
  • Slå græs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny tracker tråd
  • #1   28. jan 2016 Har ingen erfaring, men umiddelbart synes jeg den model du linker til vil være meget svær at gemme på en mc, endnu sværere på en trædecykel, som den er "beregnet" til.

• Jyden
    Jyden Tilmeldt:
    jan 2014

Emner: 15 Svar: 80
    #2   28. jan 2016 Jeg synes tanken om en tracker, er rigtig god, men jeg kender ingen, der har fundet noget igen pga en tracker tværtimod desværre.

• Morten A
    Morten A Tilmeldt:
    jul 2015

Følgere: 2 Svar: 9
    #3   28. jan 2016 Køb ikke en Dantracker - du bliver kun skuffet!!!
    Har haft to stk og den første fucked 100% op med placering, fik at vide den havde gammel software og fik så en ny.
    Den nye jeg fik kunne man ikke stole på, den vidste ikke selv hvor den var og når jeg søgte på den kunne den vise 10-15 km forkert. Den var 14 dage i Skotland i sommers og hele ferien troede den at den var mellem Viborg og Skive.......ik så troværdigt.
    På en dantracker kan man ikke lave liveopdatering, så hvis du får stjålet din mc må du vente på den selv opdaterer og hva hjælper det når placeringen alligevel ikke passer.
    Dette var min erfaring med Dantracker.....

• #4   28. jan 2016 Morten A: Det kan være din tracker prøvede at fortælle dig at den hellere ville have været på ferie i Viborg, har du tænkt over det!?

• #5   28. jan 2016 #1
    Den passer lige op i saddelpinden smiley Kan du ikke gemme den på din mc, så kom til far. Det tager 2 min og stripsene er på huset smiley

Har kendskab til flere mcér ( og en del materiel) der er fundet via tracker.
    Også folk her fra galleri...

Jeg synes det er en god investering.. men det er jo ikke noget nyt smiley

Gør det du synes passer dig bedst smiley

• #6   28. jan 2016 #4 - Ferie i Viborg?! smiley smiley

• #8   28. jan 2016 Hvad skal man så gå efter som ikke koster en bondegård?

• Morten A
    Morten A Tilmeldt:
    jul 2015

Følgere: 2 Svar: 9
    #9   28. jan 2016 Altså de fleste motorcyklister vil holde ferie i Viborg, der er 2 søer og et yderst behageligt bymiljø smiley

• #11   6. mar 2016 Det værste med alt det tracker halløj er selv om vi prøver at helgardere os er en gps jammer billigere end trackeren, og de virker desværre ret godt for de rigtige MC tyve :-(.

Kommentér på:
Ny tracker tråd

Annonce