1.374 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 41 Svar

Forsikring af Ninja 636, '06 Forsikring af Ninja 636, '06

Hej folkens!

Jeg er snublet over en lækker sex3sex som jeg er blevet snotforelsket i.
Jeg ved spørgsmålet har været oppe at vende en million gange, og jeg har været igennem samtlige en million topics. Jeg holder det kort!

Med en Kawasaki Ninja ZX6R 636 fra '06 i en alder af 23 år med kun ét års anciennitet er forsikringen en mur man løber ind i.

1. Hvor fås den billigste ansvarsforsikring (kasko bliver nær umuligt)?
2. Vil det være muligt at finde en kasko-forsikring med maksimum 10.000 i årlig præmie?

Bonus info: 23 år, bor i 2100 og har ikke interesse i at flytte mine andre forsikringer, da de er ufattelige billige.

På forhånd tak! smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte levende pumaer 570 kr.
  • Hæng spisebordslampe op 250 kr.
  • Græsslåning 950 kr.
  • El tjek og eventuelt fjerne stikkontakter i lejlighed 1.000 kr.
  • Montering af gardiner og TV stand 1.500 kr.
  • Fjernelse af ukrudt under hæk 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forsikring af Ninja 636, '06
  • #1   2. feb 2016 jeg oprettede en tråd om forsikring til unge ,den anden dag ,prøv at gå ind på det og beregn , og ellers er der andre foreslåede selskaber i tråden.

• #2   2. feb 2016 Ring til Gf.

• #3   2. feb 2016 tja noget gf/ topdk ellers må du vist selv ringe rundt
    og hva angår kasko tja jeg opgav at købe en r6 af samme grund som selv en yamaha forhandler ikke kunne skaffe kasko på

• #4   2. feb 2016 @ #1 - det var ikke til meget hjælp, hvis man nu lige læser efter på deres side, så står der: "Minimums alder 25 år og der skal kunne dokumenteres 5 års anciennitet på MC" for Superbikes.

• #5   2. feb 2016 Der er ingen her inde der kan give dig en pris. Du bliver simpelthen nød til at ringe rundt og høre hvad de forskellige selskaber vil tilbyde.

http://lmgtfy.com/?q=mc+forsikring

• #6   2. feb 2016 Ring rundt - de fleste online beregnere siger du skal være fyldt 25.
    Men kasko under 10.000,- det tvivler jeg stærkt på er muligt i din alder.

• #7   2. feb 2016 @ Tommy N - tak for din ligegyldige kommentar, hvis du læste efter ville du se, at jeg efterspørger erfaringer og ikke priser.

• #8   2. feb 2016 Som jeg skriver så er det bedste bare at starte fra en ende og ringe rundt det kan være du ender med en bedre pris end hvad folk foreslår herinde.

• #9   2. feb 2016 "4"hvis du nu læste hvad jeg skrev " skulle du prøve at læse tråden igennem , så kunne det være du fik nogle input , jeg er over den alder ,så har ikke sat mig ind i hvad man kan forsikre med hvad alder " mht til "ikke meget hjælp "kan du roligt falde ned ,og begynde at undersøge selv , jeg er ikke hverken din mor eller far ,som du måske er vant til at kunne tale sådan til ,når de prøver at hjælpe ! du er ærlig talt pisse uopdragen.

• #10   2. feb 2016 #9 Tag da lige en slapper smiley Du ved jo godt at vi gamle fjolser kun er i vejen for "mig genetrationen" når du er for gammel til arto er du lige til lossepladsen, måske med et pitstop på et demensplejehjem smiley Hvis man er over 25 er man færdig, så hedder ikke erfaring mere, men oldtidskendskab smiley

• #11   2. feb 2016 Er 23 år som dig og kører selv Ninja 636, 2006

Kasko = "Vi vil ikke forsikre inden du er fyldt 25 år" Det er ikke muligt
    Ansvar = 1987kr årligt (GF forsikring)

• #12   2. feb 2016 GF kaskoforsikrer kun hvis du samler forsikringer hos dem. Så glem dem..

• #13   2. feb 2016 hvis du kan sove for det om natten og har et ordentlig sted at stille den af vejen, så hop på ansvar hos GF og læg det til side du sparer til at reppe for skulle den dejse omkuld på støttebenet...det gjorde jeg dengang, men det var så også langt væk fra storby...

• #14   2. feb 2016 @ Niels Christian, ja det er jo nok enten det eller helt at droppe det i hvert fald. Kan fornemme de fleste siger GF som værende billigst på ansvar alene - det må jeg lige dobbelttjekke. Havde fat i dem i dag, hvor prisen ikke lød specielt billig.

• #15   2. feb 2016 hva lød den da på?

• #16   2. feb 2016 #15: tror det var noget alla 5000..

• #17   2. feb 2016 Nåe, så er det vel bare at tage GF, og vil du have noget spec. må du til lommerne.
    Jeg ville måske vente til 25 års grænsen er passeret.
    Og det ér altid godt, hvis man viser forsikringen, at man kan køre uden at lave ulykker, eller blandet ind i dem. smiley

• #18   2. feb 2016 Topdanmark med MC touring. Jeg giver 2700 for min R6 og jeg er nybilist smiley

- Det er selvfølgelig en ansvar!
    - Kasko er umuligt på R maskiner under 25 år!

• #19   3. feb 2016 Jeg spurgte hos Topdanmark - 2 års anciennitet på MC - jeg er 30 år gammel.

15.500 kr for en ZX6R - det er HELT til grin smiley --- så jer der bare poster "TopDK og GF!" smiley det er pænt af jer.........men. GI den gas med knoglen søren!

Ps. 15.500 kr i mit tilfælde var MED MCTC 20% rabat....... WHAAAAAAAAT

• Patrick H
    Patrick H Tilmeldt:
    jul 2015

MC-er: 1 Svar: 1
    #20   3. feb 2016 meld dig ind i mc touring klub, ring til topdanmark. ?? jeg fik mc kort sidste år før jeg blev 25 år. skulle af med 3600kr årligt i ansvars forsikring på min zx10. fri km ??

• #21   3. feb 2016 Jeppe hvornår var det sidst jeg tjekkede var det ca samme pris som gf (19xxkr ) for fz750 og 3år med en mindre ulykke

• #22   3. feb 2016 Jeg giver ca. 2500,- for ansvar på min 636 ved top dk.
    Skulle give omkring 8500,- for en kasko. Jeg er også 23 år, dog med 5 års anciennitet.

• #23   3. feb 2016 Jeg kan se at jeg faktisk kun giver 2000,-

• #24   3. feb 2016 What Tobias?!
    Da jeg ringede til dem var det eneste, jeg hørte: Den model forsikre vi simpelthen ikke. Jeg svarede dem, at det er da til grin.

• #25   3. feb 2016 Hehe, der er vel forskel på folk smiley
    Kan det være fordi du ikke er medlem af MC touring?

• #26   3. feb 2016 De kan ikke nægte at ansvars forsikre men de kan lave forsikringen så ringe/ dyr at du nok vælger en anden løsning

• #27   3. feb 2016 AOn. Ring og få en snak med Henrik på 28830631 alle dage indtil klokken 21. Der har jeg min zx6r fra 06 med kasko vejhjælp fri km lav selvrisiko for 6000kr om året

• #28   3. feb 2016 Du glemmer at nævne din erfaring Thomas S.

• #29   3. feb 2016 Erfaring er underordnet.
    Han er 27.
    Det kan ikke lade sig gøre at få kasko på svinet som 23 årig.

Eneste forsikringsselskab der vil kasko-forsikre supersport mc'er er QBE-insurance, men det er på én betingelse: "Den skal drossles til under 100hk"

Jeg undersøgte alle forsikringsselskaber da jeg var 22 år og anskaffede mig min 636, foråret sidste år. Man kan ikke have mere anciennitet end mig på pågældende tidspunkt + skadesfri.

Eneste mulighed for kasko er at smide cyklen i fars navn (hvis han har forudsætningerne self...) som jeg måske gør denne sæson.. Og så stå skrevet som bruger.

3300kr for fuld kasko med 2700 i selvrisiko, som 23 årig på en 636'er smiley

Det er ihvertfald planen pt. Skal lige dobbelttjekke om man må gøre det sådan.

• #30   3. feb 2016 Altså det da jeg købte min 636 som 22 årig var det ingen problem at få kasko forsikringen på den?

• #31   3. feb 2016 Det giver for mig ingen mening eftersom jeg ringede til, tror faktisk det er alle danske selskaber. Har haft bil siden 18 år og mc som 20 årig (A2). Altid mit navn på forsikring og skadefri. Mystisk

• #32   3. feb 2016 Ja, det lyder godt nok lidt mystisk?

• #33   3. feb 2016 Kristian f. Jeg er 27 og har kørt 5års skadefri i bil. Bil og mc går under det samme ved aon. Så det lige meget om det er første cykel og du har x antal år i bil. Min første mc havde jeg ved etu forsikring til 3100 ansvar/vejhjælp på en kawa z750

• #34   3. feb 2016 Men prøv at ring til ham jeg skrev. "Du kan ringe nu" indtil Ca 21. Han kan sikkert hjælpe dig

• #35   4. feb 2016 Jeg giver under 3000.- for min zx10r som 24 årig hos GF. Ansvar.
    De lader til at være rimelig billige.

• #36   4. feb 2016 Nu kan jeg kun tale af egen erfarring, men grib knoglen og ring rundt!

Jeg er selv 22 år, og har fået forsikret min Yamaha R6 til 6.500.- om året med fuld kasko, og fast præmie. (prisen stiger ikke ved evt skade) ansvarsdelen udgør: 1.400 hvis man tør køre uden smiley Det er ved Codan

Så jo! det kan godt lade sig gøre smiley

• #37   4. feb 2016 Mads J: Er din R6'er ikke drosslet på papiret?

• #38   4. feb 2016 Mathias: niks, fuld power

• #39   4. feb 2016 Så forstår jeg sku snart ingenting! smiley

• #40   4. feb 2016 http://www.123mc.dk/yamaha-yzf-r6/mcid-115936

Se sidste billede annoncen smiley

• #41   4. feb 2016 Det glæder mig, at I kommer med så mange fede alternativer og idéer folks!
    Jeg vil helst sikkert prøve de nævnte selskaber - håber på at blive overrasket.

I er sgu for awesome (Y)

Kommentér på:
Forsikring af Ninja 636, '06

Annonce