570 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

DB Killer DB Killer

Hejsa alle motorcykel freaks (freaks=vilde med mc'er) bare lige for ikke at støde nogen.

Hvis man fjerner db killeren, skal man så ha indstillet motoren, da man (tror jeg) jo fjerner noget af den naturlige modstand der er i røret ? Eller freser man bare løs, med lidt mere lyd.....mums

Per

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• VVS installatør 1.800 kr.
  • Lampe rep 650 kr.
  • Klipning af hæk 1.700 kr.
  • Eletriker 1.500 kr.
  • Udskiftning af dele på cykel 600 kr.
  • Rengøring 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  DB Killer
  • #1   6. dec 2006 Ja se lige at få den DB-killer smidt et vist sted hen, den ødelægger jo den dejlige lyd. Sådan en mille har, tro mig jeg ved. Har selv haft en.

• #2   6. dec 2006 Beklager min uvidenhed, men hvad er en DB-killer egentlig? Jeg kan forestille mig, at det er en form for lyddæmper på udstødningen?

• #3   6. dec 2006 Well teorietisk kræver det en omjustering at smide en db killer i sammenlignet med at have den ude. Netop pga det ændrede flow der kræver andet air/fuel mix.

De fleste gør det ikke dog.

Uanset så tag og overvej et advanced map ve dmr. dyno. Det gør millen så meget mere smidig og lækker at køre. Få evt lavet lidt motormodifikationer inden du gør det, såsom åbne luftfilterkasse og andre msåting der ikke koster særlig meget. Så får du mest value for pengene.

Som standard er miller ikke justeret specielt godt fra fabrikken. De har rigtig godt af at få lavet et amp til hver enkelt cyllinder. Det er en af de få V2´ere det anbefales att gøre på.
    Unaset, så kræver en anden potte et remap med en pc3 eller en anden chip (chippene gr det heller ikke særlig godt, men er noget bedre end standardindstillingen fra fabrikken) så overvej et map en pc3. Du skal være velkommen til at komme og tage en tur på min mille fpr at mærke hvad sådan et map gør ved ens cykel

• #4   6. dec 2006 Hej Kim
    Jep db killer er et lille stykke rør der sidder inde i udstødningsmundingen, tror du kan se det ekstra rør der sidder i min udstødning (se galleri)

• #5   6. dec 2006 Hej Sebastian

Tak for alle de gode fif du er kommet med gennem tiden, det er rart at se du brænder for V2'eren. Jeg tager dig måske på ordet, og kommer trippende for at prøve din Special Mille

Per

• #6   6. dec 2006 Ok jeg er med smiley Tak Per

• #7   7. dec 2006 det burde ikke have så meget at sige hvis cyklen er rullet ind med potten og du bare fjerner db-killeren....
    jeg ville ikke gøre noget som helst hvis ikke den brokker sig og det tror jeg ikke den gør!!!

Kommentér på:
DB Killer

Annonce